یک تغییر خط میانی خطرناک روی کارت ها؟

در جاهای دیگر، پیشنهاداتی وجود دارد که ما آماده پیشنهادات برای ادی نکتیا هستیم، اما اینکه آیا می‌خواهیم به او اجازه دهیم تا فولارین بالوگون را حفظ کند، موضوع دیگری است. این تصمیم دیگری است که در آن سهام بازیکن در حال حاضر بسیار بالا است و این ممکن است کلید اصلی باشد. آیا هاورتز گزینه دیگری در مهاجم مرکزی است، با توجه به اینکه ما شاهد استفاده از لئاندرو تروسارد نیز در آنجا بودیم؟ با توجه به اینکه امیل اسمیت روو برای حضور بزرگ در فصل آینده اصرار دارد، و من فرض می‌کنم بخشی از آن از سمت چپ است که او در آن بازی‌های زیادی انجام داده است، آیا باشگاه برای فصلی که در پیش است، این عمق رو به جلو کافی را در نظر می‌گیرد؟

البته خیلی به اراده بازیکن بستگی دارد. او ممکن است احساس کند این یک فرصت عالی از منظر مالی است، اما شاید از نظر ورزشی چندان مهم نباشد. با این حال، می توانید درک کنید که چرا آرسنال ممکن است حاضر باشد او را رها کند. او اکنون 30 سال دارد، از زمان ورودش از اتلتیکو مادرید مشکلات آمادگی جسمانی داشت و دو سال از قراردادش باقی مانده است. اگر اکنون مقدار قابل توجهی پول روی میز وجود داشت، این سناریویی است که باید از آن نهایت استفاده را ببرید. این بار در سال آینده پول نقد بسیار کمتری وجود خواهد داشت، اگر اصلاً پیشنهاد می شد، و سال بعد او می توانست رایگان آنجا را ترک کند.

بیایید با توماس پارتی شروع کنیم و بیشتر شدیم در مورد رفتنش حرف زدن. پس از گزارش اولیه در روز یکشنبه که می‌گفت احتمال زیادی وجود دارد که او بتواند برود، اکنون می‌شنویم که سه باشگاه عربستانی به او علاقه دارند. جیمز بنگه گزارش می دهد النصر (رونالدو و اوسپینا)، الاهلی و الخلیج تمایل دارند خدمات او را انجام دهند. دیوید اورنشتاین می گوید که هم آرسنال و هم “کمپ پارتی” روی “راه حل های احتمالی خروج” کار می کنند.

این چیزی است که بعدا می آید که احتمالاً مشخص می کند که آیا خروج از Partey ایده خوبی است یا خیر. علاقه به کای هاورتز ادامه دارد، اما او احساس می‌کند که گزینه دیگری برای خط حمله است تا کسی که بخشی از ترکیب خط میانی ما باشد. رومئو لاویا یک بازیکن جوان بسیار تأثیرگذار است، اما فقط 19 سال دارد. آیا او آماده انجام چنین وزنه برداری، هم در داخل و هم در لیگ قهرمانان اروپا است؟ او مطمئناً پتانسیل دارد، و در حالی که دفاع از آینده همیشه بخش مهمی از تیم سازی است، شما باید به آینده نزدیک نیز فکر کنید.

زمان مشخص خواهد کرد. هر چند در آرسنال احساس مشغله می کند. آرتتا گفت که این یک پنجره نقل و انتقالات بود که باید آن را میخکوب می کردیم، بنابراین اهمیت آن در داخل کاملاً درک شده است. اجازه بدید ببینم.

آسیاب شایعه انتقال به خوبی و واقعاً داغ می شود. بیایید امیدوار باشیم خیلی گرم نشود، سپس آتش بزنید. آن وقت چه کار می کردیم؟

من را به این فکر می‌کند که آیا چیزی در پخت و پز وجود دارد که ما کاملاً از آن آگاه نیستیم. بله، ما جورجینیو و محمد النی را داریم و فکر می کنم اولی در برنامه های آرتتا برای فصل آینده بسیار است. با این حال، به نظر می رسد که ما به چیزی بیش از این نیاز داریم تا آن چیزی را که از دست می دهیم با آن خروج مضاعف جایگزین کنیم. جیمز در بازی Arsecast Extra در روز دوشنبه به نکته فوق العاده ای اشاره کرد، ما به دنبال جایگزینی گرانیت ژاکا هستیم که فصل گذشته 9 گل و 7 پاس گل دریافت کرد. و در بیشتر فصل گذشته، پارتی در آن نقش عمیق هافبک مرکزی قدرتمند بود. آنها چکمه های بزرگی برای پر کردن و تصمیمات بزرگ برای گرفتن هستند، زیرا یک عنصر خطر قابل توجهی برای تغییرات زیاد در یک پنجره وجود دارد.

با کنار گذاشتن گزارش/ درام آنلاین در مورد رد پیشنهاد دیگر دکلن رایس (و بلافاصله به دلایلی که مشخصاً مناسب وستهم است) به مطبوعات درز کرد)، کاپیتان چکش ها مطمئناً آماده لیگ برتر است. اینکه او چقدر سریع می تواند با آنچه میکل آرتتا از او می خواهد به سرعت عمل کند، یک سوال دیگر است، اما بدون شک صحبت هایی بین بازیکن و مربی قبلا انجام شده است. ناگفته نماند که اگر این یک نگرانی بزرگ بود، ما حاضر نبودیم مقدار پولی را که قرار است خرج کنیم، خرج کنیم.

اگر پول کاملاً غافلگیرکننده نباشد، احتمالاً پولی است که ممکن است به آن امید داشته باشیم، اما هرگز واقعاً انتظارش را نداشتیم. در حال حاضر، با تحولات لیگ عربستان، به طور بالقوه این باشگاه تصمیم بسیار جالبی برای گرفتن می دهد. با جدایی گرانیت ژاکا، اجازه دادن به پارتی برای جدایی، باعث می‌شود دو سوم خط میانی را که فصل گذشته بسیار موثر بود، از دست بدهید. مطمئناً، قدرت ما تمام شد، اما این دو اساساً همیشه حضور داشتند، چند بازی را اینجا و آنجا ممنوع می کنیم، و زمانی که ما بهترین فوتبال خود را بازی می کردیم، آنها نیز بهترین فوتبال خود را بازی می کردند.

صبح.

بنابراین، در حالی که جنبه مالی چیزها چیزی است که باید کاملاً در نظر بگیرید – به خصوص در این بازار فعلی که در حال حاضر کمی نوک کوه یخ احساس می شود – جنبه های فوتبالی نیز وجود دارد که باید با دقت در مورد آن فکر کنید. فرصت نقدینگی به شما امکان می دهد دوباره سرمایه گذاری کنید، اما باید مطمئن باشید که بازیکنانی که وارد می کنید آماده هستند.

درست است، این سهم شما برای امروز صبح است. یک خوب.



https://arseblog.com/2023/06/a-risky-midfield-revamp-on-the-cards/ منبع: