یک تیم جوانان اینطور به رئال نباخت

در ابتدای بازی این کیلیان امباپه بود که در دقیقه 38 دروازه رئال را باز کرد و پیاتزی را به رختکن فرستاد اما در دقیقه 61 این کریم بنزما بود که پس از اشتباه دوناوارما گل تساوی را به ثمر رساند و امید به تیم رئال بازگشت. . در نهایت کمتر از یک دقیقه بعد، رئال دو گل دیگر از بنزما به ثمر رساند و ورق را به کلی ورق زد. در پایان نیمه اول کمتر طرفدار رئال انتظار پیروزی 3-1 را داشت.

جیمی کاراگر اسطوره لیورپول و کارشناس CBS در واکنش به شکست پیاتزی گفت:این واقعا شرم آور است. رئال بازی را در 11 ثانیه بست. حتی اگر رئال مقابل تیمی از رده نوجوانان قرار می گرفت، امکان نداشت دو گل سریع به این شکل به ثمر برساند.


سرویس خبر شماره: 1814628 |
19 مارس 1400 ساعت 21:20 |
16,533 امتیاز خبر|

6نظرات

روند شرم آور بود

جیمی کاراگر معتقد است پیاتزی بازی را ترک کرد و به کودکانه ترین شکل ممکن به رئال باخت.

رئال مادرید در 8 شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا با یک بازگشت بزرگ و پیروزی 3-1 مقابل پاری سن ژرمن موفق شد گام بعدی را بردارد.

صلح مملو از بازیکنان حرفه‌ای بزرگ است و در چنین سطحی نباید اجازه دهید در خانه‌تان به این راحتی باز شود. بازیکنان از مبارزه دست کشیدند و رئال مادرید در 20 دقیقه پایانی بر زمین مسلط شد. در بالاترین سطح فوتبال دنیا این قابل قبول نیست که بعد از شروع مجدد بازی، گلی را دریافت کنید و گل بعدی را سریع به دست آورید. پیاسجی مرا بسیار ناامید کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی