یک جام استقلال با کره چشم!


سرویس خبر شماره: 2025116
10 ژوئن 1403 در 10:18 ق.ظ |
5.1 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

گل کاپیتان دوم استقلال، شانس این تیم را برای قهرمانی در هفته گذشته و راهیابی به دیدار نهایی این تیم با یک جام زنده نگه داشت.

یک جام استقلال با کره چشم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در یک هفته مانده به پایان لیگ برتر دست و پنجه نرم کرد و با توجه به اینکه پرسپولیس در همین دیدار مقابل شمس آذر نیز پیروز شد، در صورت از دست دادن امتیاز مقابل گل گهر سیرجان، جام قهرمانی را نیز به دست می آورد. قبل از باخت در آخرین بازی فصل، و او اجازه نداد این اتفاق بیفتد.

ستاره باتجربه استقلال همیشه در بهترین لحظات گل های مهمی به ثمر می رساند و باز هم این کار را انجام داد و در دیدار با گل گهر سیرجان که توانست یک بر صفر پیش بیفتد صابر حردانی را از میانه زمین به بیرون فرستاد و گوستاوو بلانکو را مهار کرد. سینه و پاس با او ضربه پای چپ مطمئنی را به گوشه دروازه فرستاد تا سه امتیاز را برای ماندن در رقابت های قهرمانی به دست آورد.

2028161

روزبه چشمی مانند همه دیدارها از پشت زمین تیمش را هدایت کرد و در کنار ایمان سلیمی و رافائل سیلوا توپ های زیادی را از دروازه تیمش عبور نداد و یکی از بهترین دیدارهای خود را رقم زد تا امیدهای قهرمانی آنها را زنده نگه دارد.

گل دوم حساس روزبه که باز هم با اختلاف سه امتیازی بود، سازمان لیگ را بر آن داشت تا برای دیدار روز شنبه استقلال و پیکان در ورزشگاه محل برگزاری این دیدار، یک جام در نظر بگیرد و صرفا برای آوردن جام در ورزشگاه آزادی نباشد. و در دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان.

مجله اخبار فوتبال داخلی