“یک خجالت” – استیون اسمیت گریزلیز را فرا می خواند



https://sportslens.com/news/an-embarrassment-stephen-a-smith-calls-out-the-memphis-grizzlies/ منبع:

ممفیس گریزلیز در طول فصل معمولی 2022-2023 در مقابل دوربین ها و میکروفون ها حرف های زیادی برای گفتن داشت، اما چند هفته ای است که اوضاع ساکت است. صبح روز دوشنبه، استفان ای. اسمیت از ESPN تصمیم گرفت سکوت را پر کند.

صدای استفن اسمیت در ممفیس گریزلیز

بیشتر همین فهرست باید برای فصل 2023-24 برای ممفیس گریزلیز بازگردد. اساسا کل چرخش آنها هنوز حداقل برای یک سال دیگر تحت قرارداد است، به جز بروکس که اکنون بازیکن آزاد است.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


صدای استفن ا. اسمیت در گریزلیز خاموش شد 👀pic.twitter.com/28pwp4Z2z0

گریزلیز در اولین دور پلی آف NBA 2023 در یک سری دور اول درام مقابل لبرون جیمز و لس آنجلس لیکرز بازی کردند. و به لطف برخی از مزاحمت‌های آنها که به حریفان انرژی می‌داد، گریزلیزهای 2 دانه بعد از یک ناراحتی در دور اول بسته شدند.

اینها تنها دو مورد از بسیاری از نظرات قوی است که از زمان پایان فصل گریزلیز علیه گریزلیز مطرح شده است. با این حال، تیم در شب بی سر و صدا پیش نرفت. مورانت در خارج از Crypto.com Arena توسط طرفداران مورد انتقاد قرار گرفت، اما در حال لبخند زدن بود و با تمسخر آنها بازی می کرد. بروکس در یک مصاحبه خروج گفت که از چیزی که در مورد جیمز یا لیکرز گفته پشیمان نیست و حتی یک ضربه نهایی کوچک به لبرون زد.

“امسال، آنها 10 قدم به عقب رفتند… شما گانگستر نیستید، شما بدجنس نیستید، شما بسکتبالیست هستید… من با آنها مشکل دارم و آنها باید یک دامپزشک را در آنجا ببرند تا فرهنگ خود را در اسرع وقت بازسازی کنند.”@KendrickPerkins روی گریزلیزpic.twitter.com/kNmeYuIJRN

– ClutchPoints (@ClutchPointsApp) 1 مه 2023

آنها یکی از قطبی‌ترین تیم‌های لیگ در این فصل بودند و اسمیت وقتی در مورد آنها در First Take در ESPN پرسیده شد، از احساسات خود دریغ نکرد.

اسمیت به چند عامل در مورد گریزلیز اشاره کرد که او را در مسیر اشتباه قرار دادند. او به کامنت معروف «من خرس‌ها را می‌زنم» که دیلون بروکس گفته بود، اشاره کرد و گفت که بروکز خوش شانس خواهد بود که فصل آینده با لباس گریزلیز بازگردد. او سپس به این نکته اشاره کرد که جا مورانت در هنگام باخت به لیکرز در حال خنده روی نیمکت دیده شد و دلیل آن را غیرحرفه ای بودن عنوان کرد.

– ClutchPoints (@ClutchPointsApp) 1 مه 2023

میزبان مشترک اسمیت موافقت کرد و به افکار اضافه کرد. کندریک پرکینز بیشتر به فرهنگ تیم ممفیس گریزلیز به عنوان یک کل اشاره کرد که به فصل عادی بازمی گردد. او این سوال را مطرح کرد که چرا یک نفر برای رسیدن به NBA اینقدر سخت کار می کند، فقط برای اینکه حرفه آنها تحت تأثیر بدخلقی های خارج از زمین قرار بگیرد.