یک روزنامه نگار از جواهری در لیگ برتر نام برد که “اسلات در تعقیب” برای لیورپول است

طبق گزارش ها، آرن اسلات یک بازیکن لیگ برتری را به عنوان فردی که می خواهد در اولین پنجره نقل و انتقالاتی خود در آنفیلد به لیورپول بیاورد، در ذهن دارد.

با باز شدن بازار تا دو هفته دیگر، گمانه زنی ها در مورد اینکه کدام بازیکنان می توانند در تابستان جابجا شوند، افزایش می یابد و مدافع میانی در اولویت قرار دارد.

به همین منظور، کایران گیل، خبرنگار دیلی میل، لوی کول ویل از چلسی را به عنوان فردی که در فهرست افراد تحت تعقیب مرسی ساید قرار دارد، معرفی کرد، اگرچه آبی ها به طور قابل درک مشتاق هستند که ملی پوش انگلیسی را از دست ندهند.

این روزنامه نگار در X پست کرد: لیورپول مانند لوی کولویل – آرن اسلات در تعقیب یک مدافع چپ پای همه فن حریف است – اما چلسی می خواهد که این جوان 21 ساله فارغ التحصیل آکادمی تابستان امسال بماند. تا سال 2029 با گزینه یک سال دیگر قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) وین رونی در مورد یکی از بازیکنان لیورپول که “می تواند در یورو 2024 متوجه شود” مطمئن نیست

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “آنچه به من گفته می شود …” – فابریزیو رومانو می گوید که لیورپول یک “رویکرد” برای یک بازیکن داشته است.

لیورپول تابستان گذشته به شدت با کول ویل مرتبط بود، اما در نهایت روی اصلاح خط میانی خود متمرکز شد، اگرچه با انجام این ماموریت، آنها اکنون می توانند روی تقویت دفاع خود در پنجره نقل و انتقالات آینده تمرکز کنند.

این بازیکن 21 ساله با چندین معیار ذکر شده توسط گیل مطابقت دارد – او عمدتاً چپ پا است و می تواند در دفاع میانی یا چپ مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، او به سهمیه‌های داخلی برای تیم‌های داخلی و اروپایی قرمزها کمک خواهد کرد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

مدافع چلسی همچنین در برخی از مهمترین ویژگی های نقش خود در زمین عالی است. طبق FBref، او در بین 5 درصد برتر همتایان پوزیشنی در پنج لیگ اصلی اروپا به دلیل فاصله های انجام شده (3.31) و دوئل های هوایی (2.15) در هر 90 دقیقه در سال گذشته قرار دارد.

به راحتی می توان فهمید که چرا اسلات مشتاق حضور او در لیورپول است، اما مطمئناً برای متقاعد کردن آبی ها برای جدایی از بازیکن جوان انگلیسی، به یک پیشنهاد بسیار فریبنده نیاز است.

مطمئناً ارزش امتحان کردن آب با باشگاه استمفورد بریج را دارد، اما اگر به سرعت مشخص شود که آنها برای چرخیدن نیستند، FSG باید به سرعت به سمت سایر اهداف دفاع میانی که دست یافتنی تر هستند، حرکت کند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/30/slot-chasing-colwill-liverpool-transfer-latest/ منبع: