یک رکورد عجیب؛ سانچز قبل از رسیدن به مارسی مصدوم شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند روز پیش اینترمیلان قرارداد الکسیس سانچز ستاره شیلیایی را فسخ کرد تا او به عنوان بازیکن آزاد به مارسی بپیوندد. سانچز اما در اولین لحظات حضورش در این باشگاه فرانسوی در حالی که نه در زمین فوتبال حضور داشت و نه درگیری با فوتبالیست تیم حریف، دچار مصدومیت عجیبی شد.

اما این رویداد طبق برنامه پیش نرفت. به محض ورود سانچز به خیابان، در حالی که شروع به دویدن از کنار هواداران مارسی کرد، پایش پیچ خورد و تقریباً به موانع محافظی که در مقابل هواداران قرار گرفته بود برخورد کرد.

مارسی برنامه ای ترتیب داده تا سانچز را به شکلی خاص به هواداران خود معرفی کند. در حالی که صدها هوادار این باشگاه فرانسوی در یکی از خیابان های این شهر تجمع کرده بودند، قرار بود سانچز با پوشیدن پیراهن مارسی قدم بزند و به اظهارات آنها پاسخ دهد.

الکسیس سانچز که در روزهای اخیر پس از فسخ قراردادش با اینتر در حالی که هنوز ورزشگاه این باشگاه فرانسوی را ندیده بود به مارسی پیوست، به طرز عجیبی مصدوم شد.

الکسیس سانچز فصل گذشته روزهای سختی را در اینتر سپری کرد و از شرایطش در ایتالیا راضی نبود. در نهایت اینتر با او به توافق رسید تا در ازای فسخ قرارداد، 5 میلیون یورو غرامت بپردازد. به این ترتیب ستاره شیلیایی موفق شد به عنوان بازیکن آزاد به فرانسه سفر کند و با مارسی قرارداد رسمی امضا کند.


سرویس خبر شماره: 1837598
آگوست 19, 1401 @ 7:38 ب.ظ
172

0نقطه نظر

یکی از محافظان دست سانچز را گرفت و مانع افتادن او شد اما از صورتش مشخص بود که به دلیل پیچ خوردگی پایش درد می کند. فیلم این حادثه واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی برانگیخت و گفته می شود که ستاره شیلیایی سریع ترین مصدومیتی را که یک فوتبالیست پس از پیوستن به یک باشگاه جدید متحمل شده، ثبت کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی