یک سال دوری از جام زمان زیادی است. من با بارسا قهرمان می شوم

لواندوفسکی درباره ورودش به بارسا گفت:“وقتی پیشنهاد بارسا رسید، خیلی سریع علاقه مند شدم. به هیچ چیز دیگری فکر نمی کردم و می خواستم هر چه زودتر انتقال قطعی را انجام دهم. از همان لحظه اول مطمئن بودم که این بهترین انتخاب برای من است.”

لواندوفسکی مطمئن است که در بارسا موفق خواهد شد. او به لالیگا جهانی گفت:“بارسلونا فصل گذشته موفق نشد و جام را نبرد. حتی یک سال دوری از جام برای بارسلونا زمان زیادی است. من مطمئن هستم که در این فصل با بارسلونا جام را فتح خواهم کرد.”

تا یک روز قبل از بازی با رایو وایکانو در هفته اول لالیگا، مشخص نبود که بارسا بتواند از لواندوفسکی و سایر خریدهای جدید استفاده کند یا خیر، اما در نهایت موضوع ثبت قرارداد حل شد و به غیر از ژول کوند، سایر بازیکنان جدید بارسلونا وارد شدند. فهرست، آنها به یک تیم تبدیل شدند. لواندوفسکی 90 دقیقه مقابل رایو وایکانو در زمین بود اما موفق به گلزنی نشد. او یکی دو موقعیت خوب هم داشت که متاسفانه از دست داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرت لواندوفسکی یکی از بازیکنان بزرگی بود که بارسا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گرفت. ژاوی تلاش زیادی برای جلب نظر این بازیکن انجام داد و با وجود مخالفت های بایرن مونیخ، این ستاره لهستانی در نهایت توانست به آرزوی پوشیدن پیراهن بارسا در فصل جدید جامه عمل بپوشاند.

روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا مطمئن است که در این فصل با بارسلونا قهرمان جام خواهد شد.

جدایی از بایرن: من نمی خواستم تا پایان دوران فوتبالم در بوندسلیگا بمانم. همه چیز در آلمان خوب پیش رفت و من تمام جام ها را به دست آوردم. این یک تجربه عالی بود، اما من به دنبال یک چالش جدید بودم. همیشه دوست داشتم بازی در لالیگا را تجربه کنم و خوشحالم که به هدفم رسیدم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1838824
آگوست 26, 1401 @ 5:17 ب.ظ
1.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

رابرت لواندوفسکی: