یک فرصت استثنایی مقابل سیاوش برای آشتی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از حضور در سیاه جامگان، این پیکان و مجید جلالی بودند که شرایط را برای مطرح شدن نام سیاوش یزدانی در فوتبال ایران فراهم کردند و این بازیکن پس از گذراندن روزهای خوب در پیکان شهر و ورزشگاه شهدای شهرقدس به این تیم پیوست. سپاهان و یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان در لیگ هفدهم و هجدهم بود و سپس به استقلال رفت.
این بازیکن که در سال های اخیر و پس از پیوستن به سپاهان روزهای عجیبی را در زندگی شخصی و حرفه ای خود سپری کرده، اکنون در پی آرامش و بازگشت به هوای خوب به اصفهان بازگشته است.

1874192
در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان که محمد دانشگر با کارت زرد جریمه شد، موریس یکی از بازیکنان تعویضی خود را نگه داشت تا سیاوش یزدانی وارد زمین شود و او را با شرایط بازی آشنا کند تا مشخص شود او دوباره از ابتدا شروع خواهد کرد. مقابل پیکان .

سیاوش یزدانی به دلیل استعدادش در تیم فوتبال پیکان مورد توجه مدیران زلاتکو کرانچار و سپاهان قرار گرفت.

یک فرصت استثنایی مقابل سیاوش برای آشتی

یزدانی در نیم فصل دوم به دلیل قرار گرفتن زوج نوجوانان و دانشگر فرصت زیادی برای بازی با سپاهان پیدا نکرد. اما تا ساعاتی دیگر در یکی از حساس ترین رقابت های هفته ماقبل آخر لیگ برتر به دلیل محرومیت دانشگر شانس شروع مجدد را خواهد داشت و امیدوار است مقابل تیم سابقش پیکان و نقش عملکرد خوبی داشته باشد. ورزشگاه جهان میزبان نهایی خواهد بود.طلایی پوشان انتظار می رود از عملکرد او در این فصل خوشحال باشد و بار دیگر رابطه خود را با هواداران تقویت کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1936852
22 اردیبهشت 1402 ساعت 06:30
1K |

0نقطه نظر

مقابل تیم محبوب؛