یک فصل دیگر و ویرجیل فن دایک دوباره گل می زند


سرویس خبر شماره: 1985170
16 دسامبر 1402 در 8:11 ق.ظ.
1.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

کاپیتان، گلزن، لیدر و جک همه تریدها

ویرجیل فن دایک با گلزنی مقابل شفیلد یونایتد تعداد گل های خود را برای لیورپول به عدد هجده رساند.

یک فصل دیگر و ویرجیل فن دایک دوباره گل می زند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس این لیورپول بود که به مصاف شفیلد یونایتد آخرین تیم لیگ برتر انگلیس رفت. اگرچه دیدار شاگردان کلوپ با دو گل به پایان رسید، اما باید منتظر 5+ بود، در دقیقه 90 بود که سوبوسلای گل دوم را به ثمر رساند و در ادامه بیزند با گل بی نظیر ویرجیل فن دایک در دقیقه 35 به ثمر رسید. این مدافع در شوتزنی آزاد بود که باز کردن دروازه کار سختی نباشد و در این دیدار شاهد گل هجدهم فن دایک با پیراهن قرمز لیورپول بودیم.

البته این گل با اعتراض تیم میزبان همراه شد چرا که تصور می شد فن دایک قبل از رسیدن توپ به فان دایک در داخل محوطه جریمه لمس شده است، اما داور سیمون هوپر با وجود اعتراضات متعدد تکنسین کریس وایلدر به این سوال توجهی نکرد. تا گل فان دایک قطعی شود.

1922222

فن دایک که با بستن بازوبند کاپیتانی نقش اول را در تیم لیورپول ایفا می کرد، اولین گل فصل خود را در این دیدار به ثمر رساند.

با این گل مدافع پیشرو هلندی، او از فصل 2015/16 فوتبال انگلیس هر فصل به عنوان مدافع گلزنی کرد و آخرین باری که یک فصل را بدون گل به پایان رساند، در سلتیک اسکاتلند بود.
در این فصول بهترین عملکرد ون دایک در دومین فصل حضورش در لیورپول بود که در فصل 12/2019 موفق شد 7 گل با رکوردی به یاد ماندنی در بین قرمزهای لیورپول سیتی به ثمر برساند.

مجله اخبار فوتبال خارجی