یک قدم شجاعانه برای بازی با کنعانیان


سرویس خبر شماره: 1823007 |
17 ژوئن 1401 ساعت 00:57 |
3,093 امتیاز خبر|

2نظرات

زوج دفاعی پرسپولیس این بار در لیگ ستارگان؟

الاهلی قطر باشگاهی است که پیش از این امید ابراهیمی و مجتبی جباری را در اختیار داشت و حالا محمدحسین کنعانی زادگان را در ترکیب خود می بیند و آن طور که صفحه اینستاگرام روزنامه دوحه استاد دوحه گزارش می دهد به جذب شجاع خلیل زاده نزدیک شده است.

شجاع در حالی که با قراردادی دو ساله به الریان پیوست، اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد که برای فصل آینده نیز با این تیم قطری قرارداد دارد تا واکنش عجیبی به شایعات پیرامونش داشته باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شجاع خلیل زاده پس از دو فصل حضور در الریان در حالی به پایان این فصل رسیده است که رسانه های قطری گمانه زنی های زیادی درباره آینده او مطرح کرده اند و شایعاتی مبنی بر بازگشت او به ایران به گوش می رسد. برای دومین هفته متوالی خبر انتقال او به الاهلی را دادند.

این تیم به جز کنعانی ها، صوفی بوتفینی مراکشی را در دفاع میانی و ابراهیم مجید و طلال بهزاد، دو مدافع دیگر تیم را نیز در اختیار دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

جالب اینجاست که شجاعی و کنعانی زوج خط دفاعی تیم ملی هستند و در لیگ نوزدهم هم خط دفاع پرسپولیس را تشکیل دادند و حالا اگر این شایعات به حقیقت بپیوندد و کنعانی در الاهلی بماند، دوباره کنار هم خواهند بود. .

یک هفته پس از اعلام خبر خبرنگار قطری شبکه الکاس، روزنامه الدوحه دوحه به تازگی از انتقال قریب الوقوع خلیل زاده به الاهلی خبر داده است.

الاهلی قطر فصل را در رده هفتم لیگ ستارگان قطر به پایان رساند و با قرار گرفتن در جمع تیم های اول تا سوم شانس کسب سهمیه را دارد.