یک نفر از پیکان به سربازی پاسخ داد


سرویس خبر شماره: 2008007
20 مارس 1402 در 4:17 ب.ظ.
1.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

اگر اشتباه داوری بود به ضرر ما بود

محمد ستاری درباره دیدار مشکوک خود با رامین رضاییان و اعتراض باشگاه سپاهان به قضاوت بازی با پیکان توضیحاتی داد.

یک نفر از پیکان به سربازی پاسخ داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر موفق شد در دیداری تماشایی سپاهان را در اصفهان شکست دهد. این پیروزی در شرایطی رقم خورد که با توجه به جایگاه پیکان در جدول رده بندی، کمتر کسی انتظار داشت که این تیم بتواند گلدن کاورها را شکست دهد اما با این وجود پیکان موفق شد با نتیجه 3 بر 2 پیروز شود.

محمد ستاری درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار سنگینی بود. ما در اصفهان مقابل تیم خوب سپاهان بازی کردیم و آنها این امتیاز را داشتند که از ما میزبانی کنند. بازی های قبلی این تیم را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که در همه خطوط با کیفیت هستند. سپاهان یکی از کامل ترین تیم های امسال است و می دانستیم بازی سختی داریم. از طرفی بازیکنان مصدوم و جوانی داشتیم که برای اولین بار در ترکیب قرار گرفتند.

وی افزود: در دقایق ابتدایی بازی به دلیل اتفاقات فوتبالی و بدشانسی گل بدی خوردیم اما این شانس را داشتیم که کار را پس بگیریم و کادر فنی تغییراتی ایجاد کرد. بازی قبلی ما مقابل آبادان در دقیقه 95 به تساوی کشیده شد و به خاطر مساوی بودن بازی استرس داشتیم و فشار زیادی روی ما بود. درست است که سپاهان 10 نفره بود اما باور کنید حتی اگر سپاهان به 9 نفر هم برسد همان سپاهان است. بازیکنان این تیم آنقدر تجربه و کیفیت دارند که اگر یکی دو نفرشان هم رها شوند چیزی از دستشان نمی رود. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

ستاری با اشاره به اینکه بازیکنان پیکان با هدف پیروزی وارد دیدار مقابل سپاهان شدند، گفت: سپاهان چند هفته بود که نتایج خوبی کسب نکرده بود و این دیدارها را به صورت جامع آنالیز کردیم و می دانستیم نقاط ضعف سپاهان کجاست و سایر تیم ها چگونه به آنها گل زدند. ما هم بلد بودیم گل بزنیم و خدا را شکر سه گلی که زدیم دقیقاً همان چیزهایی بود که در طول هفته تمرین می کردیم. قبل از بازی فکر می کردیم برنده می شویم اما به خوبی می دانستیم که چه دیدار سختی در انتظارمان است به خصوص که فشار هواداران سپاهان وجود داشت. با این حال، بچه ها عالی کار کردند و توانستیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

بازیکن پیکان با اشاره به دو بازگشت پیکان با بازی گفت: پتانسیل تیم پیکان بسیار بالاست و امیدوارم این شروعی برای ادامه این نتایج خوب این هفته باشد. همانطور که گفتم هفته گذشته از نفت آبادان جلو بودیم اما در دقایق پایانی نبود استرس روی بازیکنان تاثیر گذاشت و گل خوردیم. همین مشکلات باعث شد تا تلاش زیادی برای حفظ نتیجه دیدار مقابل سپاهان انجام دهیم. توافق کردیم در این دیدار بزرگ که مورد توجه همه فوتبالدوستان قرار گرفت، ثابت کنیم که پتانسیل بازیکنان و کادر فنی پیکان در این جایگاه نیست. خدا را شکر آنچه می خواستیم اتفاق افتاد.

وی که در این دیدار برخورد مشکوکی با رامین رضاییان در محوطه جریمه داشت، از اعتراض باشگاه سپاهان به داور مسابقه خبر داد: وقتی سیستمی که در تمام دنیا وجود دارد در یک کشور نیست و فوتبالیست ها از آن محروم هستند. ، هر تیمی که نتایجش باب نیلش نباشد با مسائل داوری مخالف است. به نظر من بازی ما مقابل سپاهان اصلا به گونه ای نبود که بتوانیم بگوییم داور خطای قاطعی داشت. مثلاً در صحنه ای که برای من در محوطه جریمه اتفاق افتاد، سربازها فکر کردند که ممکن است پنالتی باشد. من ابتدا تکل زدم و دروازه بان ما بیرون آمد و توپ را گرفت و سپس برخورد اتفاق افتاد. آنجا آقای زمانی برای بازیکنان سپاهان توضیح داد و آنها هم قانع شدند، اما نمی دانم بعد از بازی چه اتفاقی افتاد و همه کسانی که قانع شدند اعتراض کردند.

ستاری افزود: فکر می کنم اگر تیمی شکست خورد، مال ما بود. دقیقه 25 بازی بود که برخورد من و شهریار مقانلو اتفاق افتاد و همه کارشناسان داوری گفتند که آقای مقانلو باید اخراج شود. می توانست خیلی جدی باشد. اگر این اتفاق بیفتد، شرایط خیلی تغییر می کرد. یا در نیمه دوم محمد دانشگر روی حامد پاکدل پنالتی زد. در این شرایط ما تیمی هستیم که شکست خوردیم. البته من کارشناس نیستم و این گفته ها بر اساس نظرات کارشناسی بود. من تعجب می کنم که تیم سپاهان از داوری شاکی است.

این بازیکن همچنین درباره شرایط و انگیزه پیکان پس از این برد توضیح داد: تیم پیکان به این برد نیاز داشت و چقدر این پیروزی مقابل سپاهان در اصفهان خوب بود. تنها چیزی که تیم ما را آزار می دهد این است که بعد از هر مسابقه کارشناسان و مربیان تیم های مقابل می گویند جایگاه پیکان اینجا در جدول است. مدام می‌گفتیم در کنار بازی‌های خوبمان، باید نتیجه هم بگیریم. البته هنوز چیزی تغییر نکرده است و ما هنوز در جدول رده بندی صعود نکرده ایم و فقط یک فاصله کوچک ایجاد کرده ایم که در صورت عدم نتیجه در دو مسابقه می توان آن را از دست داد. بعد از بازی با سپاهان با بچه ها صحبت کردیم و به آنها گفتیم که این باید شروع نتایج خوب باشد و به هیچ وجه به این بازی فکر نکنیم. بازی سپاهان تمام شد.

وی در پایان درباره بازی هفته آینده تیمش گفت: از امروز درباره دیدار مقابل ملوان صحبت می کنیم و می دانیم چه بازی سختی داریم. بسیار خوشحالیم که با ذهنیت بهتری به این دیدار نزدیک شده و بازی قبلی را از دست ندهیم. دیگر به بازی با سپاهان فکر نمی کنیم و تمام تمرکزمان روی ملوان است. ملوان یکی از پدیده های توقف ناپذیر لیگ امسال است و نتایج بسیار خوبی هم کسب کرده است. می دانیم که چه دیدار سختی پیش رو داریم و امیدواریم بهترین کار را انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

مجله اخبار فوتبال داخلی