یک هفته فوتبال بدون استرس همراه با خنده…

من این هفته کمی فوتبال تماشا کردم. بعد از تجربه‌های عصبی بازی‌های آرسنال، فکر می‌کنم که فقط تماشای بازی‌ها در یک محیط بدون استرس است. البته من ترجیحات خودم را داشتم.

خوشحالم که سه شنبه شب رئال مادرید گل دیرهنگام مقابل بایرن مونیخ را به ثمر رساند، و دیدن پیروزی بروسیا دورتموند بر پاری سن ژرمن در روز چهارشنبه بسیار خوب بود. آیا در فوتبال هیچ باشگاهی بیشتر از PSG وجود دارد؟ مالکیت، سابقه ناکامی در لیگ قهرمانان، تسلط لیگ 1 که هیچکس به خاطر مالکیت به آن توجهی نمی کند. این چیزی است که به خاطر وجود وجود دارد، مانند نوعی چیدمان هنری که مردم به آن نگاه می‌کنند و «اوه» می‌روند و دیگر هرگز به آن فکر نمی‌کنند.

امیدوارم دورتموند بتواند این کار را در بازی برگشت انجام دهد و من دوست دارم آنها را در این فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ببینم. فرقی نمی‌کند که این به ضرر رئال باشد یا بایرن. این دومی به طور طبیعی خنده دارترین خواهد بود، اما اگر آنها این کار را انجام می دادند فقط کمی روح به مسابقات می بخشید.

سپس دیشب چلسی و اسپرز را تماشا کردم. مرد، بازی فوتبال وحشتناکی بود. یکی از آنهایی نیست که مفسران درباره بهترین لیگ برتر جهان صحبت می کنند. و بیایید صادق باشیم، آنها این کار را بعد از بازی هایی انجام می دهند که در آن اکشن ممکن است جالب باشد اما کیفیت آن ضعیف است – مانند برد چند هفته پیش چلسی مقابل منچستریونایتد. درام دیروقت، بله. دفاع بد از هر دو طرف در سراسر، همچنین بله.

به دیشب برگردم، هرگز نمی‌خواهم چلسی را خوشحال ببینم، اما دیدن اینکه اسپرز هر دو گل را از روی ضربات ایستگاهی دریافت کرد، واقعاً خنده‌دار بود. اولی یک ضربه سر عالی بود، اما پس از اتفاقی که علیه ما افتاد و واکنش مدیر آنها به آن در آخر هفته، خنده دار بود. آیا می توانید زمین تمرین این هفته آنها را تصور کنید؟

کمک مربی: رئیس، ما واقعاً در دفاع از ضربات ایستگاهی بسیار بد هستیم.

آنج: بله رفیق، اگر فقط می توانستیم کاری انجام دهیم.

کمک مربی: در مورد تمرین دفاع از ضربات ایستگاهی چطور؟

آنج: رفیق، اگر فکر می‌کردم تمرین چیزی که واقعاً در آن بد هستیم، به ما کمک می‌کند در آن بهتر شویم، رفیق، من تمام روز آن را انجام می‌دهم، رفیق.

کمک مربی: می‌دانید، ما می‌توانیم آنها را راهنمایی کنیم که وقتی حریف ضربات ایستگاهی دارد، آماده‌تر و سازماندهی‌تر شوند.

آنج: بله، اما راهی برای انجام این کار وجود ندارد، رفیق. من باید چه کاری انجام بدم؟ انجام این کار؟ رفیق.

گل دوم کاملا خنده دار است. من در این فکر بودم که آیا اسپرز باید جیمز مدیسون را برای کمک به آنها بیاورد، نمی‌دانم، کاری انجام دهد، اما بعد او را دیدم که پشت دیوار دراز کشیده بود. نمی‌دانم او به چه چیزی فکر می‌کرد، احتمالاً چگونه دوست دارد وقتی خانواده‌اش یک کباب یکشنبه می‌خورند، مرد اصلی باشد، اما ضربه کول پالمر نوار را تکان داد و او همین‌جا دراز کشید و رویای پودینگ‌های یورکشایر را دید. در زمانی که او واکنش نشان داد، نیکلاس جکسون – بدترین جکسون 5 – چلسی را 2-0 جلو انداخته بود.

زمانی را به یاد می‌آورم که سر و صدایی برای آرسنال به وجود آمد که 60 میلیون پوند برای مدیسون خرج کند تا 30 میلیون پوند برای مارتین اودگارد. هی، همه ما نظرات خود را داریم، هیچ کدام از ما همه چیز را درست نمی دانیم، اما یکی فوتبالیست بزرگی است و دیگری پسری است که حدود 4 بازی خوب در فصل دارد که مسلماً اگر این کار را انجام می دادند، پیشانی او را به یک نامزد عالی تبدیل می کرد. نسخه مرحله ای از حملات مریخ.

بدیهی است که امیدهای اسپرز برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا چندان خوشایند نیست و ممکن است بازی آنها با منچسترسیتی را به یک لاستیک مرده تبدیل کند. اما نگاه کنید، اگر هر یک از امیدهای خود را به آن لات بسته اید تا تفاوت را برای ما در رقابت قهرمانی ایجاد کنید، باید فوراً آن را متوقف کنید. فقط به خودتان اجازه ندهید به آنجا بروید، شما خودتان را برای ناامیدی آماده می کنید. همانطور که شب به دنبال روز است.

به هر حال، این فولام خواهد بود که کار را برای ما انجام می دهد.

بعداً میکل آرتتا در آستانه بازی ما مقابل بورنموث با مطبوعات دیدار خواهد کرد. این می تواند یک بازی پیچیده تر از آن چیزی باشد که مردم فکر می کنند، و من این را می دانم زیرا قبلاً در مورد آن رویا می کردم. ما آن را بردیم، اما فکر نمی‌کنم با گذاشتن حلقه‌ای از سوسیس زیر کاپوت ماشینی که رایان گاسلینگ آن را هدایت می‌کند، بتوان گل پیروزی را به ثمر رساند. فوتبال در دنیای واقعی اینگونه نیست.

ما تمام استوری‌ها و به‌روزرسانی‌های اخبار تیم را از مطبوعات در ارسبلاگ نیوز برای شما آورده‌ایم. همچنین یک Arsecast کاملاً جدید برای گوش دادن (اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید)، در سایت یا در همه مکان‌های معمول پادکست وجود دارد.

در نهایت برای امروز، پس از تعهد درآمد آوریل Patreon خود به یونیسف، با کمک های دیگر، آن را جمع آوری کردیم و کمک مالی کردیم. 50000 یورو دیروز – پولی که برای کمک به برخی از آسیب پذیرترین کودکان جهان صرف می شود. بچه‌هایی که زندگی‌شان بدون تقصیر خودشان، به سخت‌ترین راه‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

شاید کمی دور ریختنی یا کلیشه ای باشد، اما ما در دنیایی زندگی می کنیم که در آن افراد زیادی مجبورند چیزهایی را تحمل کنند که به سادگی نباید. اصول اولیه ای که ما بدیهی می گیریم برای میلیون ها نفر لوکس به نظر می رسد. به طور فزاینده ای، احساس می کنم مهم است که اگر توانایی کمک دارید، باید کمک کنید. خاموش کردن اخبار، چشم پوشی کردن آسان است، اما اگر راهی برای ایجاد تفاوت مادی وجود دارد، این وظیفه شماست که سهم خود را انجام دهید.

توانایی مهار اندازه پلت فرم Arsblog برای انجام کارهای خوب چیزی است که من به آن بسیار افتخار می کنم. سخاوت و مهربانی این جامعه باورنکردنی است، همانطور که با حمایت از کاری که ما انجام می‌دهیم، و همچنین مشارکت در تلاش‌هایی مانند جمع‌آوری کمک مالی ArsenalVision که بیش از 315000 پوند برای بنیاد آرسنال و کارهای حیاتی که آنها در خانه انجام می‌دهند جمع‌آوری کرد، نشان می‌دهد. خارج از کشور. از سال 2022، این سایت 135000 یورو به اهداف خیر اهدا کرده است و ما به این کار ادامه خواهیم داد.

فرقی نمی‌کند عضو Patreon باشید که اشتراک ماه آوریل بخشی از آن کمک مالی است، یا فقط فردی که مرتباً می‌خواند و گوش می‌دهد، شما بخشی از این هستید که چرا ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم، و من می‌خواهم از شما برای این کار بسیار تشکر کنم. من می دانم که این یک قطره کوچک در یک اقیانوس بسیار بزرگ است، و دلایل ارزشمند زیادی وجود دارد، اما این واقعاً برای بچه هایی که به شدت به آن نیاز دارند، تفاوت ایجاد می کند.

بازم ممنون ❤️

درست است، برای امروز صبح است. ما پادکست پیش‌نمایش Bournemouth خود را کمی دیرتر امروز بعدازظهر برای شما در Patreon خواهیم داشت، در حال حاضر، جمعه خوبی داشته باشید.

https://arseblog.com/2024/05/a-stress-free-football-week-with-some-laughs/ منبع: