یک هلدینگ ثروتمند استقلال را می خرد



انتقال استقلال و پرسپولیس به مراحل جدی تری رسیده است. برای حضور سرخپوشان در فصل آتی رقابت های باشگاهی قاره آسیا، لازم است هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند و هر دو تیم تا 21 فروردین فرصت دارند.

ایرنا امروز سندی را با امضای محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور منتشر کرد که بر اساس آن تصویب نامه هیات وزیران در خصوص تعیین مالکان جدید باشگاه پرسپولیس را به اطلاع مراجع ذیربط رساند.

با شرایط مندرج در این نامه، معادل 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان واریز می شود. . و عشایر برای رفع بدهی و سایر وظایف دولت. استقلال هم اعلام شد.

در بند پنجم این نامه آمده است «سهام دولت در جامعه فرهنگی ورزشی استقلال طبق تشریفات قانونی واگذار می شود» تا مشخص شود پس از پرسپولیس، آبی های پایتخت نیز واگذار خواهند شد. بر فراز. به بخش خصوصی تا بالاخره به طلسمی که سال‌ها بین دو تیم بزرگ در جریان است پایان دهد: پس از تصاحب پایتخت، باید افتتاح شود.

از هلدینگ خلیج پرسیک به عنوان جدی ترین خریدار استقلال یاد می شود که البته گفته می شود آبی ها در ابتدا زیر نظر وزارت ورزش فعالیت خواهند کرد و پس از رفع برخی موانع سر راه، استقلال به بخش خصوصی واگذار خواهد شد. .

بیشتر بخوانید: فوری باشگاه پرسپولیس فروخته شد + سند



سرویس داخلی اخبار فوتبال