یک «پد» در پاس ورزشگاه دعوا کرد!

مهاجم سپاهان پس از سوت پایان بازی با پیکان با یکی از بازیکنان نیمکت نشین پیکان درگیری لفظی پیدا کرد و سپس با سایر اعضای تیم درگیر شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین ثانیه های دیدار پیکان و سپاهان که با برتری طلایی پوشان اصفهان به پایان رسید، اتفاق جالبی رخ داد که البته منجر به یک اتفاق نسبتاً شدید شد. در اواخر بازی درگیری
در وقت های اضافه نیمه دوم در حالی که سازنده ها یک امتیاز عقب بودند و روی دروازه سپاهان فشار می آوردند تا بازی به تساوی برسد، در دوئل مجتبی حق دوست و شهریار مقانلو، هافبک پیکان توپ را وارد پاهای هجومی سپاهان کرد و مقانلو را با ضربه ای به او پاس داد.
پس از این اتفاق فرهاد کرمانشاهی دروازه بان پیکان روی نیمکت نشست و حق دوست را تشویق کرد که مقانلو خوشش نیامد. مهاجم سپاهان از خط هافبک شروع به داد و فریاد کرد و گفت کرمانشاهی در پایان بازی به صحبت های او پاسخ خواهد داد.
پس از سوت پایان بازی، مقانلو که از اتفاق رخ داده به شدت ناراحت و عصبانی شده بود به سمت نیمکت پیکان و فرهاد کرمانشاهی حمله کرد و حرف های زشتی زد. این اقدام مقانلو باعث شد تا کادرفنی پیکان و به ویژه رضا رهقی سرپرست تیم، او را آرام کنند اما مهاجم سپاهان دست از تلاش برنداشت و از سر ناامیدی حرفه ای علیه کادرفنی و مدیریت پیکان صحبت کرد.
در نهایت سرپرستان و مربیان سپاهان این بازیکن را از زمین خارج کردند و اجازه ندادند درگیری ادامه پیدا کند اما صحنه های جالبی در ورزشگاه پاس قوامین مشاهده نشد. همین موضوع شایعاتی را به وجود آورد که مقانلو پس از سوت پایان بازی از داور کارت زرد دریافت کرد اما این اتفاق رخ نداد و داور به مهاجم سپاهان کارت زرد نشان نداد.
مقانلو که سال ها در باشگاه پیکان بازی کرد و توسط آن باشگاه به فوتبال ایران معرفی شد، قبل از بازی روی نیمکت و تهرانی ها نرفت. انتظار می رفت مقانلو نیز مانند بسیاری از بازیکنان سپاهان به پیکانی برود اما نشد و در نهایت واکنش شدیدی به خودروسازان نشان داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1823596 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 00:22 |
11,132 امتیاز خبر|

3نظرات

چرا مقانلو بعد از بازی با پیکان دیوانه شد؟