یک پرسپولیسی از صعود زودهنگام یحیی جلوگیری کرد (فیلم)

محمد علینژاد که به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب سپاهان اضافه شد و با ورودش به سبک بازی تیمش حمله کرد، توپ را در میانه میدان گرفت و توپ را به یاسین سلمانی داد تا او نیز بازی را به سمت چپ زمین برد. و سپس میلاد زکی پور توپ را ارسال کرد. گلزنی فرشاد احمدزاده در دقیقه 74.

فرشاد احمدزاده پس از سیو ناقص علیرضا بیرانوند روی پاس میلاد زکی پور، با فرصت طلبی و موقعیت یابی خوب، توپ آزاد را در محوطه 6 قدم با یک ضربه آسان به ثمر رساند تا نتیجه 2-2 شود و در نهایت به وقت اضافه برود. .


سرویس خبر شماره: 1871894
مارس 3, 1401 @ 5:48 ب.ظ
5.7 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در نیمه دوم برای دومین بار سپاهان را از یک فاصله دور کرد، در حالی که به گل شروع بازی یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل سپاهان رسید، او از این بازی بهره برد و میهمان، طلایی که با قرمز سابق گره خورده است.

در دقیقه 88 احمدزاده از کنار سپاهان جدا شد و روی نیمکت نشست. او البته پس از حضور روی نیمکت ذخیره ها با یحیی گل محمدی سرمربی سابق خود در پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد و کشمکش بین آنها زیاد طول نکشید. .

بازیکن سابق پرسپولیس گل دوم را به ثمر رساند و سپاهان را به تساوی کشاند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

یک پرسپولیسی از صعود زودهنگام یحیی جلوگیری کرد (فیلم)

فرشاد احمدزاده در روزی که توانست دروازه تیم سابقش را باز کند، بازی مقابل سپاهان را با چهره ای غمگین به پایان رساند و تیمش بازنده این رقابت های حذفی بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فرشاد احمدزاده که در سه هفته پایانی لیگ برتر در ترکیب سپاهان عملکرد درخشانی داشت و مقابل گلگهار سیرجان و ذوب آهن گلزنی کرد، امروز در بازی پلی آف نیز همین روند را ادامه داد و توانست طلای پوشان را به تساوی بکشاند. مقابل پرسپولیس تا تیمش در وقت معمول باخت را به تساوی بکشاند.