یک کلمبیایی در لیگ برتر ایران

زاپاتا فصل گذشته را با تیم شریف تیراسپول مولداوی آغاز کرد و پس از انجام سه بازی در لیگ آن کشور و سه بازی در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا، در همان ابتدای فصل راهی اسلاون بلوپو شد و شرایط خوبی را در این تیم تجربه کرده است.

این مهاجم سرعتی وینگر که از سال 2015 فعالیت حرفه ای خود را در فوتبال آغاز کرد، پس از 6 فصل حضور در لیگ های کلمبیا، در فصل 22-2021 در تیم های شریف تیراسپول و اسلاون بلوپو بازی کرد اما اکنون تجربه جدیدی در پیوستن به آلومینیوم اراک دارد. .

باشگاه آلومینیوم اراک در آستانه عقد قرارداد با یک بازیکن کلمبیایی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم اراک که در نقل و انتقالات تابستانی رفت و آمدهای زیادی داشت و 4 خرید لیگ برتری انجام داد، حالا قصد دارد یک بازیکن خارجی به خدمت بگیرد و یک وینگر جدید جذب کند.

باشگاه آلومینیوم که در انتقال محمد علینژاد وینگر خود را از دست داد، در هفته های اخیر به طور جدی به دنبال جانشینی مناسب بوده و سید مهدی رحمتی نیز پس از ناکامی در یافتن بازیکن باکیفیتی برای تقویت تیمش در بازار داخلی، به دنبال جایگزینی مناسب بوده است. گزینه ها. خارجی رفت و بازیکن در نظر گرفت.


سرویس خبر شماره: 1835796
Aug 7, 1401 @ 7:50 PM
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

زاپاتا شاگرد رحمتی می شود.

بر اساس گزارش ها، هانسل زاپاتا تا چند روز آینده به ایران سفر می کند تا در صورت گذراندن تست های پزشکی و توافق نهایی با سران باشگاه آلومینیوم اراک، قرارداد خود را نهایی کند و تنها بازیکن کلمبیایی لیگ برتر ایران شود.

هانسل زاپاتا، بازیکن 27 ساله کلمبیایی که در سه فصل و نیم گذشته با باشگاه La Ecidad کلمبیا قرارداد داشته و در این مدت به عنوان قرضی برای Millonarios کلمبیا، شریف تیراسپول مولداوی و Slaven Belupo از کرواسی بازی کرده است. توسط مهدی رحمتی مورد توجه قرار گرفت توافق اولیه با آلومینیوم اراک انجام شده است.

لیگ برتر ایران پیش از این در سه مرحله بازیکنان کلمبیایی داشته است و تیم های مس کرمان در سال 1991 (کارلوس سالازار)، ذوب آهن در سال 1993 (ویکتور گوزا) و صنعت نفت آبادان در سال 2016 (دنی سانتویا).



مجله اخبار فوتبال داخلی

این وینگر کلمبیایی در فصل 2021-2022 لیگ برتر کرواسی 28 بازی انجام داد که در این رقابت ها موفق به زدن 2 گل و 2 پاس گل شد و در جام حذفی کرواسی نیز در 3 بازی یک گل به ثمر رساند.

سایت ترانسفر مارکت حضور زاپاتا در آلومینیوم را تایید کرد و این بازیکن نیز در چندین استوری پیاپی اینستاگرام به ابراز احساسات اراکی و احوالپرسی تماشاگران واکنش نشان داد.

همانطور که گفته شد مهدی رحمتی پس از رصد و بررسی دقیق بسیاری از بازیکنان خارجی، هانسل زاپاتا را تایید کرد و باشگاه آلومینیوم نیز مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کرد و به توافق اولیه رسید.