آبی ها ستاره سابق خود را می خواهند / پس از یک دوره ناکامی برگردند؟

هازارد 31 ساله از زمان پیوستن به رئال از چلسی در سال 2019 با مبلغ 103.5 میلیون پوند در سانتیاگو برنابئو در سانتیاگو برنابئو با مشکلاتی دست و پنجه نرم کرد و مصدومیت مانع درخشش او شد. هازارد بیش از 550 روز است که برای رئال در دسترس نبوده و از زمان پیوستن به رئال بیش از 65 بازی را از دست داده است.

در طول هفت سال حضورش در غرب لندن، این بازیکن بلژیکی در 351 بازی برای آبی ها 110 گل به ثمر رساند و 92 پاس گل داد و نقش مهمی در دو قهرمانی چلسی در لیگ برتر (2015 و 2017) داشت. آبی های لندن آماده ارائه پیشنهاد مالی خوبی برای بازیکن سابق خود هستند و طبق گزارش ها مادریدی ها آماده مذاکره برای جدایی او هستند. آزار هنوز دو سال از قراردادش با رئال مادرید باقی مانده است، اما بازگشت به چلسی می تواند مورد توجه او باشد.



سرویس اخبار فوتبال خارجیباشگاه فوتبال چلسی در تلاش است تا حرکتی جنجالی به سمت ادن هازارد انجام دهد و ستاره بلژیکی را دوباره به خدمت بگیرد. ال ناسیونال مدعی است که چلسی در حال بررسی یک حرکت غافلگیرکننده و پرمخاطب برای خرید ادن هازارد مهاجم سابق خود برای تقویت تیم خود برای فصل جدید است و آینده این بازیکن در رئال مادرید نامشخص است.

این هافبک تهاجمی در طول سه سال حضورش در مادرید تنها 66 بازی در تمامی رقابت ها انجام داد و تنها 6 گل زد و 10 پاس گل داد. گزارش فوق مدعی است که کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید برنامه خاصی برای استفاده از سواستفاده در فصل جدید ندارد. آزار با درخشش ستارگانی مانند وینیسیوس جونیور و رودریگو جایگاه خود را در رئال مادرید از دست داد. چلسی در حال حاضر در حال آماده سازی انتقال ستاره سابق خود است که از سال 2012 تا 2019 در استمفوردبریج موفقیت زیادی کسب کرد.