آجورلو: در همین برنامه جواب فتح الله زاده را می دهم

وی در ادامه افزود: در نتیجه این آمادگی را دارم که در همان برنامه تلویزیونی حضور پیدا کنم تا توضیحات مفصلی در مورد آنچه که در مورد باشگاه استقلال انجام شده و همچنین پاسخ به اتهامات و تخریب هایی که در همان زمان مطرح شده است را ارائه کنم. زمان و در شرایط کاملاً مشابه.” بدیهی است که برای انصاف باید این گفت و گو به صورت عادلانه همزمان و با شرایطی که برنامه اخیر اجرا شد، انجام شود.

آجورلو در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم از آمادگی خود برای پاسخگویی به فتح الله زاده خبر داد. وی گفت: تا به حال سعی می کردم خونسردی خود را حفظ کنم و کمتر در مورد اتفاقات و اتفاقات مربوط به باشگاه استقلال صحبت کنم، اما اکنون لازم می دانم به جریان تحریف، تخریب و تهمتی که در مصاحبه اخیرم اشاره کردم بپردازم. در بخش کوتاهی از پاسخ من به آنها، باید به تفصیل پاسخ دهم تا روند واژگونی حقیقت ادامه پیدا نکند.”


سرویس خبر شماره: 1864222
21 ژانویه 1401 @ 6:45 ب.ظ
32.7 هزار امتیاز خبر|

17نقطه نظر

من به شما می گویم که چگونه پیچیدید و تهمت زدید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از حضور علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در تلویزیون برتر فوتبال و صحبت های تندی علیه مصطفی آجورلو، حالا سرمربی سابق آبی ها پاسخ خواهد داد.

مدیرعامل سابق استقلال از آمادگی خود برای پاسخگویی به علی فتح الله زاده در برنامه فوتبال برتر خبر داد.

آجورلو: در همین برنامه جواب فتح الله زاده را می دهم

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال همچنین خاطرنشان کرد: در این برنامه می گویم که دوران قهرمانی استقلال چگونه با تحریف و تخریب مستمر سیاه و تاریک شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی