آجورلو: قهرمانی امسال زمینه را برای افتخارات آینده فراهم می کند

مدیرعامل استقلال که امروز در تمرین این تیم حضور داشت از بازیکنان خواست تا با کسب عنوان قهرمانی لیگ، راه را برای افتخارات بعدی هموار کنند.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: قهرمانی امسال به لطف خدا می تواند زمینه ساز قهرمانی و افتخارات سال های بعد نیز باشد. شما می توانید در سال های آینده قهرمان شوید. به بزرگان تیم می گویم؛ شما باید کاملا مراقب باشید. اصلاً نباید از آن غافل شویم. روحت را به زمین هدایت کن و بگذار با آرامش و قدرت به جلو برویم. اراده خود را بر رقبا تحمیل کنید.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: ما تیم بزرگی هستیم. ما مربیان، کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم. در این شرایط مساعد باید در زمین صحبت کنیم و انشالله سه امتیاز اول سال جدید را در اصفهان بگیریم.


سرویس خبر شماره: 1822480 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 23:07 |
1,752 امتیاز خبر|

0نظرات

روحت را به داخل زمین هدایت کن تا بتوانیم با قدرت به جلو برویم

وی پس از حضور در محل تمرین آبی پوشان پایتخت نشستی دوستانه با فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال برگزار کرد که علی دولتشاهی مشاور اقتصادی، مصطفی احمدی مدیر مالی و اجلال نصیری مدیرعامل نیز حضور داشتند. از تیم فوتبال استقلال .

آجورلو در پایان گفت: باز هم از شما متشکرم. از همه اعضای تیم؛ از کادر فنی گرفته تا بازیکنان گرفته تا کادر پزشکی و پشتیبانی و همه عوامل سخت کوش. از نظر فنی قوی هستیم و انشالله قهرمانی را برای هواداران کسب می کنیم. این درخواست هواداران عزیزمان است. من به عنوان برادر و خادم شما سعی می کنم کوتاه نیایم. من در کنار شما هستم و با تمام وجود از شما حمایت می کنم. مطمئنم تمام تلاش خود را برای سربلندی انجام خواهید داد.

وی افزود: باید این 6 بازی را به گونه ای انجام دهیم که اراده خود را به همه ثابت کنیم. اراده خود را در زمین نشان خواهیم داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در محل تمرین آبی ها حاضر شد و مورد استقبال گرم کادرفنی و بازیکنان این تیم قرار گرفت.

آجورلو ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به اعضای تیم گفت: سال خوبی را در استقلال سپری کردیم. هواداران عزیز به بازیکنان و کادر فنی ایمان داشته باشند. تو تمام تلاشت را انجام دادی. یادش بخیر اول فصل گفتم 5-6 بازی تا پایان فصل داری باید قهرمانی ات را قطعی می کردی و الان 6 بازی داریم و 6 امتیاز داریم جلو و باید حفظ کنیم همان روند با اقتدار