آخرین اخبار از انتقال ستاره های شمس آذر به استقلال و سپاهان


کد اطلاعات: 2052668
14 جولای 1403 در 2:20 ب.ظ.
4.8K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

سرپرست قزوینی ها واکنش نشان داد:

سپاهان و استقلال به شدت پیگیر جذب بازیکنان مورد نظر شمس آذر قزوین هستند.

آخرین اخبار از انتقال ستاره های شمس آذر به استقلال و سپاهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شمس آذر در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر موفق شد عملکرد شگفت انگیزی را پشت سر بگذارد و با نتایج خوبی نظر کارشناسان فوتبال و افکار عمومی را به خود جلب کند.

عملکرد این تیم صحبت های زیادی را در مورد انتقال ستاره های جوانشان به تیم های دیگر در پنجره زمستانی به راه انداخته است. در همین راستا با مصیب چگینی سرپرست شمس آذر گفت وگویی انجام دادیم تا آخرین اخبار از آخرین وضعیت این تیم را داشته باشید.

مدیر عامل شمس آذر در ابتدای سخنان خود در پاسخ به بحث هایی که در مورد گزینه های مدیرعامل برای این تیم مطرح شد، گفت: ما به هیچ وجه این شایعات را تایید نمی کنیم. باشگاه داران و آقای سعید زهی در جلسات برگزار شده پیگیر وضعیت آقای زندی هستند. در دو فصلی که با شمس آذر بود کاملا صادقانه و صادقانه کار را دنبال کرد و طبیعی است که برای فصل بعد هم پیگیر وضعیت او باشیم و منتظر این سوال باشیم. اسامی ذکر شده را تایید نمی کنیم و به زودی باشگاه داران در خصوص آینده باشگاه جلسه ای با مدیریت فوتبال برگزار می کنند و سعی می کنیم لیگ را با قدرت و کیفیت فنی فصل گذشته دنبال کنیم و انتظارات را برآورده کنیم . هواداران عزیز قزوینی

چگینی همچنین درباره درخواست تیم ها برای جذب بازیکنان شمس آذر گفت: البته بار دیگر به دنبال حضور موفق و مقتدر در لیگ هستیم و در این راستا بیش از هر چیز به دنبال تقویت تیم چه از نظر فنی و چه برای جذب بازیکنان مد نظر کادرفنی و همچنین حفظ سرمایه های خود و البته ایجاد و تامین منابع مالی مناسب. همه در باشگاه به دنبال موفقیت شمس آذر و البته قزوین هستند و تاکنون به هیچ درخواست جذبی از سوی بازیکنانمان پاسخ مثبت نداده ایم.

وی همچنین در پاسخ به احتمال مجازات پوریا سرآبادانی کاپیتان این تیم گفت: خوب است که عملکرد و کیفیت تیم ما باعث شده تا همه اعضای تیم با پیشنهادات مناسب روبرو شوند. این سوال مایه خوشحالی و رضایت است زیرا بازیکنان و سایر اعضای تیم با عملکرد خود توانسته اند کل لیگ را متوجه کیفیت خود کنند و اکنون یک پیشنهاد داشته باشند. اما با توجه به اینکه تفکر تیم ما تقویت و ادامه موفقیت خواهد بود، این موضوع نیز نگرانی هایی را ایجاد کرده است. پوریا سرآبادانی کاپیتان تیم ما است و قطعا پیشنهاداتی دارد. این حسین گودرزی آزاده و صادق است و به جرات می توانم بگویم بیش از نیمی از بازیکنان ما با پیشنهادهای مناسبی روبرو هستند. با این حال تاکنون هیچ تصمیمی برای انتقال این بازیکنان نخواهیم داشت و هدف ما تقویت هر چه بیشتر تیم و حضور موفق تری در فصل آینده خواهد بود. همچنین از تمامی باشگاه های عزیز با درک شرایط تیم ما که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را دنبال کرد و از هواداران عزیز قزوینی که قطعا لایق بهترین ها هستند خواهشمندیم از مذاکره مستقیم و پخش بازیکن خودداری کنند. و اجازه دهید شرایط مطابق با قوانین باشد و پس از مشخص شدن وضعیت تیم اعلام شود.

چگینی در پایان با تاکید بر اینکه در اولین روزهای هفته آینده طی جلسه ای تمامی شرایط و برنامه تیم برای فصل آینده مشخص خواهد شد، از برنامه های شمس آذر برای حضور موفق در لیگ بیست و چهارم خبر داد.

مجله اخبار فوتبال داخلی