آخرین اخبار استقلال, اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران | akhbarfootball

نمایی از بازیکنان و کادر فنی باشگاه استقلال پس از قهرمانی در سوپر جام ایران ۱۴۰۱، آن‌ها مراسم قهرمانی و بالا بردن جام را برای همبستگی با اعتراضات سراسری ایران بدون خوشحالی برگزار کردند. کنفدر اسیون فوتبال آسیا برای تیم هایی که با بهانه کرونا قصد انصراف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، خط و نشان کشید. مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور پس از شکست مقابل سپاهان گفت که تیمش در نهایت قهرمان لیگ برتر ایران خواهد شد. به گزارش اینتیتر به نقل از سیتنا، نزدیک به یک سال پیش بود که باشگاه استقلال با درخواست فرهاد مجیدی سرمربی وقت خود و به منظور تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی، عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستان را به خدمت گرفت. به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، با اعلام کمیته داور قضاوت دیدار استقلال – نفت مسجد سلیمان به حمید حاج ملک محول شده است.

  • به طور قطع زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید، برنامه ویژه ای برای مهار لیونل مسی در دیدار ال کلاسیکو خواهد داشت.
  • تیم استقلال امروز در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15.30 در ورزشگاه آزادی پذیرای نفت مسجد سلیمان است.
  • تیم والیبال زنان تاج تهران از موفق‌ترین تیم‌های سازمان ورزشی و فرهنگی تاج.
  • تاج فصل بعد و در ۴۰–۱۳۳۹ موفق شد باز هم قهرمان جام باشگاه‌های تهران شود تا تعداد قهرمانی‌های تاج در این مسابقات در دهه ۱۳۳۰ به عدد ۵ برسد.

در حال حاضر فرهاد مجیدی هدایت تیم فوتبال مجله اخبار فوتبال را به عهده دارد. مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره جذب بازیکن به صحبت های سرمربی این تیم رجوع کرد تا تکلیف خرید نهایی خارجی آبی پوشان همچنان نامشخص باقی بماند. باشگاه استقلال اعلام کرد که از سرمربی تیم فوتبال مس کرمان به دلیل اظهاراتش علیه ساپینتو شکایت کرده است. کمیته انضباطی از حضور ناظران ویژه این کمیته در پیکارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال خبر داد. تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از دیدار با مس کرماندر کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

یازده هفته باقی‌مانده فصل لالیگا قرار است تنها در عرض 5 هفته برگزار شود. بازیکن سابق استقلال در تقابل با این تیم توانست به یک امتیاز این دیدار جنجالی دست یابد و اکنون صحبت‌های جالبی در این خصوص مطرح می‌کند. مجید صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی سرخ‌پوشان کمک اسپانسر باشگاه استقلال به این باشگاه را تأیید کرد. روند نقل و انتقالاتی استقلال و خریدهای تابستانی این تیم تا امروز امیدوار کننده نبوده و آنها به صورت رسمی تنها 2 بازیکن به خدمت گرفته اند. از بازی با ذوب‌آهن در همین جام حذفی که سیدحسین حسینی به قفس توری استقلال بازگشت تا بازی با سایپا که استقلال 7 تقابل را سپری کرده، دروازه استقلال فقط دو بار به روی حملات حریف باز شده است.

زینب موسوی، کمدین از تایید حکم ۲ سال حبس برای خود خبر داد

سرمربی سابق استقلال، برای قبول هدایت باشگاه الغرافه وارد قطر شد. سرمربی پرتغالی استقلال نام چند مهاجم خارجی را برای شروع مذاکرات به مدیران باشگاه اعلام کرده است. بازیکنی که در سن بالا احیا شد، برای عقد قرارداد جدید و نجومی ناچار به تمجید از مربی تازه کار تیمش شد.

ترکیب استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان معلوم شد

بدین ترتیب پرافتخار ترین سرمربی لیگ برتر پس از دو فصل کابوس وار از استقلال جدا شد. در میانه دهه نود مدیران استقلال، سیاست استفاده از بازیکنان سابق در کسوت مربی را کنار گذاشتند و وینفرید شفر آلمانی را جذب کردند . وی در نخستین فصل حضورش قهرمانی جام حذفی را بدست آورد اما با این حال دوران حضورش کوتاه بود و بدلیل کسب نتایج ضعیف و بعد از شکست در مقابل پدیده و از دست رفتن شانس قهرمانی ، فرهاد مجیدی که به عنوان کمک مربی فعالیت میکرد، سکان هدایت تیم را تا انتهای فصل بر عهده گرفت . علی خطیر مدیر وقت استقلال با رایزنی های متعدد موفق شد تا آندره آ استراماچونی سرمربی خوشپوش ایتالیایی را به تهران بیاورد.

http://3dmark.ir