آخرین اخطار فیفا به استقلال رسید

باشگاه استقلال باید مبلغی در حدود 100 میلیارد تومان به استراماچونی بپردازد و با وجود اینکه علی فتح الله زاده ابراز امیدواری کرد تا 7 اسفند 1401 بتوانند با این مربی ایتالیایی تسویه حساب کنند، اما این اتفاق نیفتاد. آخرین اخطار به این باشگاه ایرانی برای دادن

مدیرعامل باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرده بود که با کمک دولت و ارز نیمایی بتوانند بدهی سنگین آندره آ استراماچونی را پرداخت کنند اما ظاهرا این اتفاق رخ نداده و این باشگاه در آستانه یک اتفاق تلخ قرار گرفته و با جریمه سنگینی روبرو است.


سرویس خبر شماره: 1896949
آوریل 02, 1402 در 00:12
10.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

بیش از 8 روز؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه استقلال در ماه های اخیر پس از شکایت این مربی ایتالیایی به شدت در پرداخت مبلغ باقیمانده قرارداد آندره آ استراماچونی نقش داشته و پس از شکست مذاکرات و عدم پرداخت مبلغ تعیین شده، هنوز پرداخت نشده است. به حساب وی، اکنون فیفا آخرین هشداری است که آبی ها برای عواقب این کار داده اند.

کمیته انضباطی فیفا از باشگاه استقلال خواسته تا بدهی سرمربی سابق ایتالیایی خود را به موقع پرداخت کند.

آخرین اخطار فیفا به استقلال رسید

بر این اساس باشگاه استقلال تا پایان مهلت قانونی (20 فروردین 1402) فرصت دارد تا مطالبات استراماچونی را پرداخت کند در غیر این صورت طبق تصمیم فیفا یک پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته خواهد شد.

اگر باشگاه استقلال نتواند مبلغ تعیین شده بابت بدهی استراماچونی را در 8 روز باقی مانده پرداخت کند، پنجره نقل و انتقالات آینده آنها در تابستان 1402 بسته می شود و مجوز حرفه ای آنها با مشکل مواجه می شود و نمی توانند در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا سهمیه مستقیم دریافت کرد، حضور داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

لازم به ذکر است که پرونده باشگاه استقلال و استراماچونی علاوه بر کمیته انضباطی فیفا که تشریح شده، در کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در حال پیگیری است و باشگاه استقلال تا 19 فروردین ماه مهلت دارد مطالبات سرمربی سابق خود را به ترتیب پرداخت کند. برای کسب مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا. .

1436733