آخرین بازیکن تیم ملی پرسپولیس کجاست؟ | تمرین سوم


سرویس خبر شماره: 2051312
7 جولای 1403 ساعت 7:15 ق.ظ.
84

0نقطه نظر

غیبت کنعانیان در جلسات تجدید

محمدحسین کنعانی زادگان دیگر بازیکن پرسپولیس است که هنوز تکلیفش برای حفظ حضورش در پرسپولیس مشخص نیست.

آخرین بازیکن تیم ملی پرسپولیس کجاست؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هنوز به فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر نرسیده بودیم که طوفانی از اخبار و شایعات پیرامون تیم های مدعی لیگ برتری به راه افتاد.

در این بین حسین کنعانی زادگان مهره بی بدیل پرسپولیس بود که تاثیر محسوسی در قهرمانی پرسپولیس در این فصل داشت اما حالا معادلات به گونه ای پیش می رود که مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند دو بازیکن تیم ملی پارک ملی پرسپولیس. . ، در راه جدایی در اردوی نهایی تیم ملی هستند. حالا نوبت حسین کنعانی زادگان است که با پیشنهاد جدی که از کره جنوبی دریافت کرده، هواداران پرسپولیس را نگران کند. البته کنعانی زادگان پیشنهاد همکاری از دو باشگاه رقیب پرسپولیس هم دریافت کرد که در شرایط فعلی به نظر نمی رسد اولویتی برای این ملی پوش باشد.

2026106

نکته عجیب این است که در روزهای اخیر خبری از کنعانیان نشده است. بازیکنی که فصل گذشته پس از بازگشت از تیم قطری به پرسپولیس بازگشت و در روز امضای قراردادش سر و صدای زیادی به پا کرد و حالا طبیعتا درخواست سقف قرارداد دارد که حالا با پایان محرومیت درویش است. و بازگشت او به محافل فوتبال و تمدید قرارداد با وحید امیری و مرتضی پورعلیگنجی که روز چهارشنبه رخ داد، باید منتظر ماند و دید سرنوشت کنعانی ها چه خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی