آخرین بازی اسطوره جنجالی شد / جنجالی و تعقیب داور برای اخراج هم تیمی!

داور نمی خواست به حرف او گوش دهد اما پیکه او را تا تونل دنبال کرد و مدام به داور اشاره می کرد و از او برای اخراج لوا توضیح می خواست. این اولین بار نیست که پیکه با این داور دعوا می کند. در جریان بازی مقابل رئال مادرید در آوریل 2021، پیکه همچنین به خیل مانسانو به دلیل تصمیم او برای کوتاه کردن تمدید اعتراض کرد. پیکه آن روز هم مثل روز سه شنبه در بازی حضور نداشت و روی نیمکت نشست.

پس از اینکه داور بازی بارسلونا و اوساسونا، کایل مانسانو به روبرت لواندوفسکی کارت قرمز نشان داد، جرارد پیکه به سمت او رفت و تصمیم او را زیر سوال برد. او احتمالاً از تصمیم داور برای نادیده گرفتن خطا روی مارکوس آلونسو و گل اوساسونا خوشش نیامد و همین شکایت ها باعث اخراج او شد.

پیکه قبلاً اعلام کرده بود که دیگر برای بارسلونا بازی نمی کند و بازی مقابل اوساسونا آخرین بازی او در لالیگا بود که به گونه ای متفاوت به پایان رسید.

در کنار استویچکوف، نام پیکه به عنوان فردی که بیشترین کارت قرمز را در بارسلونا دریافت کرده، در تاریخ ثبت شده است. هر دو بازیکن دقیقا 11 کارت قرمز دریافت کردند. اگر فقط به لالیگا نگاه کنیم، هر دو نتوانستند 8 بازی را تکمیل کنند. درست مثل پپ گواردیولا.



سرویس اخبار فوتبال خارجی