آخرین بازی دوستانه تیم های جام جهانی پورگل بود

تیم ملی صربستان به عنوان یکی از شرکت کنندگان در جام جهانی و آخرین تیمی که پیش از این مسابقات یک دیدار تدارکاتی انجام داده از ساعت 19 امشب به مصاف تیم ملی بحرین رفت و پیروزی پر گلی را به دست آورد. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های ملی شرکت کننده در جام جهانی 2022 طی هفته های گذشته دیدارهای تدارکاتی خود را برگزار کرده و خود را برای اولین دیدار رسمی خود در قطر آماده می کنند که امروز به پایان رسید.

شاگردان دراگان استویکوویچ با برتری پر گل مقابل بحرین راهی جام جهانی شدند.

آخرین بازی دوستانه تیم های جام جهانی پورگل بود


سرویس خبر شماره: 1854160
27 نوامبر 1401 @ 21:54
12.3 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

تیم ملی صربستان که در گروه G جام جهانی با تیم های ملی برزیل، کامرون و سوئیس همگروه است و قرعه سختی را تجربه می کند، قرار است عصر پنجشنبه هفته آینده اولین بازی خود را در ورزشگاه لوسیل برگزار کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

با وجود اینکه شاگردان دراگان استویکوویچ در دقیقه 8 توسط تادیچ گل اول را به ثمر رساندند، هفت دقیقه بعد توسط یوسف هلال از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساندند و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در نیمه دوم، تیم صربستان با نمایشی کاملا تهاجمی و یک طرفه، چهار بار در دقایق 50، 51، 87 و 89 دروازه تیم ملی بحرین را باز کرد تا این بازی تدارکاتی با برتری 5 بر یک به پایان برسد. و با روحیه خوب، اولین بازی آنها در جام جهانی مقابل برزیل.