آخرین بازی فصل 2، خرید استقلال: شاید امروز!


کد اطلاعات: 2048699
26 ژوئن 1403 ساعت 10:20 ق.ظ.
4.8K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

دو بازیکن مد نظر استقلال امروز با لباس مس رفسنجان به میدان می روند.

آخرین بازی فصل 2، خرید استقلال: شاید امروز!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان عصر امروز در دیداری خارج از خانه در اراک به مصاف تیم آلومینیوم می رود. برخی نارنجی پوشان از جمله فرشید باقری و منتظر محمد احتمالا آخرین بازی خود را برای این تیم انجام خواهند داد و تصمیم به جدایی خواهند گرفت.

باشگاه استقلال در نیم فصل به صورت جدی پیگیر جذب فرشید باقری بود و این هافبک سابق زیر نظر او بود اما مخالفت مس رفسنجان مانع از این انتقال شد اما با توجه به شرایطی که این باشگاه پیدا کرد، بعید نیست که این بازیکن در نقل و انتقالات نقش خواهد داشت. ممکن است تابستان به آغوش آبی ها بازگردد.

منتظر محمد دیگر بازیکنی است که با باشگاه استقلال قرارداد داشت و در صورت حذف مس رفسنجان در دیدار امروز مقابل آلومینیوم اراک، می تواند امروز آخرین بازی خود را با نارنجی پوشان انجام دهد و پس از پایان دوره قرضی خود این کار را انجام دهد. بنابراین. به تیم آبی بپیوندید تا به آنجا بروید.

2043702

در شرایطی که نارنجی پوشان روزهای پرحاشیه ای را پشت سر گذاشتند و زمزمه سقوط آنها به گوش می رسد، حالا با احتمال جدایی از برخی بازیکنان خود از جمله فرشید باقری و منتظر محمد مواجه هستند و می توانند آخرین بازی خود را امروز برگزار کنند. . مقابل آلومینیوم اراک

مجله اخبار فوتبال داخلی