آخرین تاکتیک ژنرال آبی ها برای دور زدن استقلال/پرسپولیس; ما به شبیه سازی نیاز داریم!

آخرین تاکتیک ژنرال آبی ها برای دور زدن استقلال/پرسپولیس;  ما به شبیه سازی نیاز داریم!

گل گهر در اولین بازی خود در تعطیلات فیفادی روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه کارگری تهران به مصاف پیکان رفت. دیداری که با نتیجه 3 بر 1 به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید و سرخپوشان سیرجانی در این دیدار دوستانه پرخاشگری کردند. درخشش وسلی گومز، هافبک برزیلی گل گهر از نکات جالب این بازی تدارکاتی بود، بازیکنی که به نظر می رسد کم کم به مرز آمادگی ایده آل رسیده و می تواند به مهره اصلی ترکیب گل گهر برای بازی با استقلال تبدیل شود.

2 امتیاز امیدوارکننده برای قلانوی

قلانویی برای شبیه سازی تقابل با استقلال به مصاف حریف سنتی آبی ها رفت و باید دید استراتژی سرمربی باسابقه گلگهری ها جواب می دهد و می تواند تیمش را از جمع 6 تیم خارج کند. دوئل امتیازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی با دست پر مقابل تیم سابقش، پیروز می شود یا روند ناکامی امیر قلعه نویی مقابل استقلال در سال های اخیر ادامه خواهد داشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تقابل با پرسپولیس؛ پیشروی بازی حساس سیرجان!

سیرجانی که 2 امتیاز با پرسپولیس صدرنشین فاصله دارد، در اوج آمادگی برای رسیدن به بازی هفته هفتم مقابل استقلال تلاش می کند. امیر قلعه نویی با توجه به تعطیلات فیفادی شاگردانش را به تهران آورد تا دروازه بانان با انجام 2 بازی دوستانه مقابل حریفان لیگ برتری آمادگی مطلوب را از قلنوی کسب کنند و به سیرجان برگردند و خود را برای دیدار با استقلال آماده کنند.

گلزنان یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه شهید کاظمی تهران به مصاف پرسپولیس خواهند رفت. امیرقلانوی امیدوار است شاگردانش بتوانند در دیداری دوستانه مقابل سران لیگ بیست و دوم عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارند و آمادگی فنی بالای خود را در آستانه رویارویی با استقلال به نمایش بگذارند.

یونس شکری مهاجم باتجربه گل گهر پس از یک سال غیبت از میادین به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار با پیکان به جمع گل گهر بازگشت و توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند تا مهاجم محبوب امیر قلانوی اکنون در اختیار این مربی باتجربه است و می تواند مقابل استقلال از حضور شاکری در تیمش بهره مند شود.

گلگهر سیرجان در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر ایران در خانه مقابل استقلال صف آرایی می کند. شاگردان امیر قلانوی که شروع خوبی در لیگ بیست و دوم داشتند و با 12 امتیاز از 6 مسابقه در رده دوم جدول قرار دارند، با 2 انگیزه متفاوت مقابل پوشان آبی های پایتخت صف آرایی خواهند کرد. ابتدا قلعه نویی برای شکست تیم سابقش تلاش می کند و انگیزه دوم گلزنان، بقای کورس و رسیدن به بالای جدول است.