آخرین تلاش رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد

رونالدو 37 سال دارد و دستمزدش بالاست. دو عاملی که باعث شد کمتر باشگاهی او را بخرد. دیروز اریک تنهاخ سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری خود گفت که رونالدو می ماند اما ساعاتی بعد ادو آگیره، روزنامه نگار ال چیرینگوتو و دوست نزدیک رونالدو فاش کرد که فوق ستاره پرتغالی همیشه به رفتن و تا آخرین ساعات نقل و انتقالات فکر می کرد. ، همه چیز ممکن است اتفاق بیفتد. امروز مارکا نیز نوشت که تنها گزینه جدی رونالدو ناپولی است و پیشنهاد مالی خوبی از یکی از باشگاه های اماراتی دارد که او آن را رد کرده است.

کریستیانو رونالدو در کمتر از 24 ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات در تلاش برای جدایی از منچستریونایتد است و تنها گزینه جدی او ناپولی است.

آخرین تلاش رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چیزی تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی نمانده و هنوز مشخص نیست رونالدو در یونایتد می ماند یا می رود. رونالدو هفته هاست که برای جدایی تلاش می کند زیرا نمی خواهد با یونایتد در لیگ اروپا بازی کند، اما تلاش های او تاکنون ناموفق بوده است.

به گزارش مارکا، رونالدو از ایده انتقال قرضی یک ساله به ناپولی استقبال کرده است تا بتواند فصل آینده به یونایتد بازگردد. همچنین این احتمال وجود دارد که در صورت رفتن رونالدو به ناپولی، یونایتد ویکتور عثیمان، مهاجم 23 ساله نیجریه ای ناپولی را جذب کند. امشب از ساعت 23:30 منچستریونایتد بازی مهمی برابر لسترسیتی دارد و اگر نام رونالدو در لیست نهایی یونایتد قرار بگیرد مشخص می شود که او می ماند. اما رونالدو در ساعات پایانی نقل و انتقالات گمانه زنی ها را بالا خواهد برد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1841580
10 سپتامبر 1401 ساعت 15:30
3.8K |

0نقطه نظر

او می رود یا می ماند؟