آخرین تلاش ژاوی برای بقا در لیگ قهرمانان اروپا


سرویس خبر شماره: 1820914 |
02 ارديبهشت 1401 ساعت 18:44 |
1,797 |

0نظرات

السد قطر که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، فردا شب تلاش می کند آخرین شانس خود را برای بقا در این مسابقات حفظ کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اینکه سران السد پذیرفتند ژاوی از این تیم جدا شود و به بارسلونا بپیوندد، قابل پیش بینی بود که این تیم با چالش های جدی روبرو شود. با این حال پس از پیوستن ژاوی گراسیا به این تیم، انتظار می رفت پروژه السد مانند گذشته ادامه یابد.
قهرمانی السدیه در لیگ ستارگان قطر نیز موید این موضوع بود اما با شروع لیگ قهرمانان شرایط به کلی تغییر کرد و شاگردان گراسیا بسیار کمتر از حد انتظار بازی کردند.
آنها شروع ناامیدکننده ای داشتند و در بازی رفت مقابل نسف قارشی متوقف شدند و در بازی دوم به تیم جدید الفیضلی باختند. برد بدون گل این تیم مقابل الوحدات اردن امیدها را برای بازگشت این قدرت فوتبال قطر دوباره زنده کرد، اما در بازی برگشت این رقابت ها با نتیجه 1-3 مغلوب همان تیم شدند تا دوباره تلاش کنند.
السدیس فردا شب به مصاف نسف قارشی از ازبکستان می رود که در رده سوم جدول با هشت امتیاز کمتر از الفیضلی و نسف 5 امتیازی با 4 امتیاز قرار دارد و تنها در صورت پیروزی در دو دیدار بعدی به دور بعد صعود می کند. و با ده امتیاز در صورت لغزش الفیصلی مقابل وحدت اردن به عنوان تیم اول یا یکی از سه تیم برتر راه پیدا کنید.
ژاوی گراسیا که با روال ثابتی در تیم‌هایی مانند مالاگا، اوساسونا، واتفورد و والنسیا وارد قطر شد، به خوبی می‌داند که رهبران باشگاه‌های قطری به اندازه باشگاه‌های اروپایی صبور نیستند و او همچنین فاقد وجهه و کاریزمای خاویر است. بنابراین او سعی می کند با بهترین آمادگی فردا تیمش را به میدان بیاورد.



مجله اخبار فوتبال داخلی