آخرین جای خالی تیم ملی را چه کسی پر می کند؟

خود فدراسیون فوتبال و کی روش توضیح دقیقی در مورد لیست اعلام شده ندادند و شاید در تمرین صبح امروز که در ابتدا پذیرای خبرنگاران خواهد بود، بسیاری از سوالات از جمله جای خالی ذکر شده توسط تیم ملی پاسخ داده شود. سرمربی.


سرویس خبر شماره: 1853415
23 نوامبر 1401 ساعت 08:00
2.4K |

0نقطه نظر

یک سوال مهم در یک روز سرنوشت ساز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سایت فدراسیون فوتبال ایران شب گذشته لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 را اعلام کرد که این لیست یک نکته مهم داشت؛ کارلوس کی روش به جای دعوت از 26 بازیکن، نام 25 بازیکن را در لیست خود قرار داد و مشخص نیست که تکلیف جای خالی باقی مانده چیست.

برخی منابع از شانس صیادمنش که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند بیش از دیگران می دانند اما محمد محبی، میلاد سرلک و امید نورافکن نیز با عملکرد خوب خود در عرصه باشگاه خوش شانس هستند. لیست نهایی تیم ملی در چنین شرایطی به نظر شما کدام بازیکن سزاوار این فرصت طلایی است؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم ملی تا بعدازظهر امروز فرصت دارد تا جای خالی باقیمانده لیست خود را با نام انتخابی خود پر کند.

آخرین جای خالی تیم ملی را چه کسی پر می کند؟

هنوز مشخص نیست که آیا تیم ملی با 25 بازیکن به قطر سفر می کند یا کی روش تا آخرین مهلت ویرایش فهرست یک نفر دیگر به قطر اضافه خواهد کرد. احتمال بیشتری وجود دارد که تعداد کمی از بازیکنان این خلاء را پر کنند. محمد محبی از استقلال، اللهیار صیادمنش از هال سیتی و امید نورافکن از سپاهان شاید مهم ترین این نفرات باشند که اگر نام هر یک از آنها به عنوان بیست و ششمین بازیکن در لیست تیم ملی راه پیدا کند، تعجب نخواهیم کرد.