آخرین خبر مصدومیت داروین نونز پس از اعلام غافلگیر کننده اروگوئه – لیورپول اف سی

ال پاییس گزارش می دهد که این مصدومیت در شکست لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در اواسط هفته متحمل شد و این موضوع تعویض زودهنگام او را توضیح می دهد.

نونز در ترکیب 23 نفره اروگوئه برای بازی با ژاپن و کره جنوبی در بازی های دوستانه اواخر ماه جاری نامگذاری شد و قرار بود با شروع دوران پس از لوئیس سوارز، نقشی کلیدی ایفا کند.

هر دو نشریه مشکل را به عنوان “بریدگی مچ پا” توصیف می کنند.

این احتمال وجود دارد که اگر آنطور که گزارش شده فقط یک بریدگی روی مچ پای او باشد، او آماده است و ماه آینده در برابر رقبای عنوان آغاز خواهد شد.

نونز در دقیقه 57 در برنابئو اخراج شد، که منجر به خشم بخش‌های پشتیبانی شد، زیرا هنوز نتیجه 0-0 بود و لیورپول به 3 گل نیاز داشت.

با این حال، عصر جمعه مشخص شد که این مهاجم به جای آن در مرسی ساید باقی خواهد ماند و جاناتان رودریگز از کلاب آمریکا جایگزین او شد.

مادرید، اسپانیا - چهارشنبه، 15 مارس 2023: داروین نونیز (R) و دیوگو جوتا (C) از لیورپول توسط سرمربی یورگن کلوپ در جریان بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه تعویض شدند. سانتیاگو برنابئو  مادرید 1-0 (در مجموع 6-2) پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

داروین نونز به درخواست لیورپول از تیم اروگوئه کنار رفت، لیورپول که چند روز قبل از خروج او از مصدومیت خبر داد.

او به خبرنگاران گفت: “داروین به نظر می رسید که او در سطح بالایی مطلق نیست و پس از آن باید از آن تیم نیز دفاع کنیم، زیرا دریافت گل در آن شرایط مفید نیست.”

با این حال، به نظر می رسد که نونز در عوض نیاز به درمان برای مشکلی دارد که به اندازه کافی جدی بود که او را برای حضور در اروگوئه رد کرد.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/latest-on-darwin-nunez-injury-after-surprise-uruguay-announcement/ منبع:

اطلاعات بیشتری داده نشد، اما روزنامه های بومی ال آبزروادور و ال پاییس هر دو گزارش داده اند که این یک مشکل مچ پا بوده است.

اتحادیه فوتبال اروگوئه تایید شده این به دلیل مصدومیت بود، در آن زمان لیورپول توضیح دادن که نونز برای درمان در مرکز آموزشی AXA می ماند.

کلوپ پس از باخت 1-0 مقابل رئال، ادعا کرد که نونز تعویض شده است زیرا “در سطح بالای مطلق قرار نداشت.”

باید دید شدت مصدومیت نونز چقدر است، اگرچه قرمزها تا روز 1 آوریل که به من سیتی می‌روند، دوباره وارد عمل نمی‌شوند.

یورگن کلوپ ناامید خواهد شد که او را در ترکیب خود قرار دهد، زیرا سه بازی در 9 روز مقابل من سیتی، چلسی و آرسنال را به عنوان یک “هفته فوتبال مناسب” توصیف کرده است که می تواند فصل را “تعریف” کند.

“بله، ما می توانیم آنجا را تغییر دهیم، به همین دلیل این کار را انجام دادیم. ما می خواستیم کمی آن را مخلوط کنیم، این درست است.»