آخرین سخنان مسی در مورد آینده اش/ من پاریس را بیشتر از بارسلونا دوست دارم

او که حالا احتمالا منتظر آخرین بازی خود در جام جهانی است، در آخرین تمرین تیم آرژانتین حاضر نشد و همه را نگران کرد. اما بعد به تنهایی تمرین کرد و مشکلی با ظاهرش نداشت. روزنامه مارکا گزارش داد که مسی خوب است و هیچ نگرانی از بازی نکردن او در این تیم وجود ندارد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مسی در گفتگو با هم تیمی سابق خود ازکیل لوزی، نکاتی را در مورد آینده احتمالی خود ذکر کرد. او به خوبی می داند که درهای نیوکمپ و پارک دو پرنس به روی او باز است و تیم فرانسه تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد او انجام خواهد داد. مسی گفت: “ترک بارسلونا سخت بود، من مدت زیادی در این باشگاه بودم. هرگز ترک نکرده بودم و نمی دانستم ترک کردن چگونه است. انتظارش را نداشتم. رفت. خیلی سریع و من مجبور شدم یک شبه بارسلونا را ترک کنم ناگهان خود را در یک محیط جدید یافتیم. ما زندگی خوبی در بارسلونا داشتیم، دوستانمان، عادت هایمان، اما اکنون در مکانی متفاوت بودیم، با زبانی متفاوت، متفاوت فوتبال، آب و هوای متفاوت “سخت بود، اما امروز همه چیز را دوست دارم، از جمله فوتبال.”

با این حال، وقتی صحبت از بازگشت احتمالی به بارسلونا می شود، به نظر می رسد مسی بیشتر علاقه مند به ماندن در فرانسه است. مسی گفت: من پاریس را خیلی بیشتر دوست دارم، در حال گشت و گذار در شهر هستم و به نظرم زیباست. در طول سال اول، یک تغییر بزرگ رخ داد. هدف من ترک بارسلونا نبود و همه چیز ناگهانی بود. بعد از مدت‌ها و گذراندن دوران سخت، خوشحالم که اینجا زندگی می‌کنم و خانواده‌ام و من عاشق بودن در پاریس هستم.»

در این فصل ما یک بار دیگر مسی شگفت انگیز را دیدیم، یا حداقل کسانی مانند کسی که برای بارسلونا بازی کرد. او نه تنها یک گلزن است بلکه به هم تیمی هایش کمک می کند بهتر بازی کنند و گل بزنند.

هیچ کس تصور نمی کرد روزی برسد که مسی بارسلونا را ترک کند. اما آن روز فرا رسید و مسی به فرانسه رفت. او در حال حاضر تا 30 ژوئن 2023 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و پس از آن باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد قراردادش را تمدید کند یا راهی جدید را در پیش بگیرد.

تا روز بازنشستگی مسی، شایعاتی در مورد احتمال بازگشت او به بارسلونا به گوش می رسد.