آخرین صحبت های ابوالفضل جلالی در مورد تمدید با استقلال


سرویس خبر شماره: 2048663
26 ژوئن 1403 ساعت 00:36
8.6 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

من دوست دارم بمانم، باید تعاملی وجود داشته باشد

مدافع ملی پوش استقلال درباره تمدید قراردادش با این باشگاه صحبت کرد.

آخرین صحبت های ابوالفضل جلالی در مورد تمدید با استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابوالفضل جلالی یکی از بازیکنانی است که قراردادش با استقلال به پایان رسیده است; این بازیکن پس از پایان اردوی تیم ملی و دیدار با ازبکستان در جلسه ای با سران باشگاه استقلال شرکت کرد و گفته شد در این دیدار برای تمدید قرارداد به توافقاتی رسیده است.

جلالی در مصاحبه عصر جمعه خود نیز نشان داد که دوست دارد در استقلال بماند. وی در مورد وضعیت خود به طور مستقل اعلام کرد: “زمانی که مصدوم شدم، هواداران استقلال از من حمایت کردند و واقعا از آنها ممنونم. هر چه دارم از تیم بزرگ استقلال و هواداران است. من در خانواده ای بزرگ شدم که پدرم استقلالی است، نمی توانم عشق را فراموش کنم. از طرفداران.”

او ادامه داد: “پیشنهاد دارم اما طبق معمول برای حرفه ای بودن روز بعد از اردوی تیم ملی به همراه مدیر برنامه هایم به باشگاه رفتم. جلسه خوبی داشتیم، تشکر از سردار شهریاری و مدیریت باشگاه” اولویت اصلی من این است. استقلال. اگر پیشنهادی داشته باشم به آن احترام می گذارم اما واقعاً هواداران استقلال هیچ تلاشی برای من نکردند و می خواهم دینم را ادا کنم.»

جلالی افزود: امیدوارم باشگاه تعامل خوبی ایجاد کند تا بتوانم با افتخار به استقلال خدمت کنم.

با این شرایط به نظر می رسد به زودی شاهد تمدید قرارداد جلالی با استقلال باشیم و فصل آینده نیز این مدافع چپ را در ترکیب آبی پوشان ببینیم. مگر اینکه اتفاق عجیبی برایش بیفتد.

مجله اخبار فوتبال داخلی