آخرین عکس های اسمار قبل از جدایی از پرسپولیس


کد اطلاعات: 2048676
26 ژوئن 1403 ساعت 06:00
2.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

هواداران پرسپولیس از این پس برای نام اسمار لوس ویرا از پیشوند قدیمی استفاده می کنند.

آخرین عکس های اسمار قبل از جدایی از پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار از لیگ نوزدهم پیش فصل را با سرمربی جدید آغاز می کند و این بار این اسمار لوس ویرا است، فردی که کارش را با قرمزها به پایان رساند و داوطلبانه رفت. تیم. تیم به یک عدد رضایت داد.

اسمار که در پایان فصل نیز مانند برونکو با جام قهرمانی اردوی پرسپولیس را ترک کرد، در روز پایانی فصل بیست و سوم، 24 ساعت جذاب را پشت سر گذاشت. وی پیش از هدایت تمرینات تیمش در ورزشگاه کاظمی به همراه مدیر رسانه و مترجم خود از سازمان لیگ امتیاز خبرکرد تا در اتاق روابط عمومی به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

2043676

شاید جالب ترین قسمت آخرین نشست خبری اسمار ویرا زمانی بود که او به سوال یکی از خبرنگاران پاسخ داد که اگر تیمش جام را به دلیل اشتباه داوری از دست بدهد، چه می گوید. او گفت به هر حال در مورد داوری حرفی برای گفتن نخواهم داشت.

البته پرسپولیس در نهایت قهرمان شد و آن طور که منتقدان این تیم و بسیاری از کارشناسان داوری اذعان دارند گل قهرمانی نیز آفساید بود، اما به هر حال اسمار در دوران مربیگری و سرپرستی خود به قول خود وفادار ماند. مربی، و هرگز در مورد داوری چیزی نگفت. حرف های معمولی و حرفه ای نمی زد.

2043674

او با صورت تراشیده و پیراهن مشکی در تمرین پرسپولیس حاضر شد و برای آخرین بار تیمش را هدایت کرد و در ترکیب 11 نفره حضور داشت و برای آخرین بار در ورزشگاه کاظمی لباس عوض کرد و به هتل رفت.

آخرین عکس سرمربی برزیلی در حالی که جام را در دست دارد با پیراهنی مزین به تصویر یحیی گل محمدی گرفته شده است. بهترین پایان برای کسی که تعداد کمی از مردم فکر می کردند یک خلأ جدی برای قرمزها خواهد بود.

2043675

مجله اخبار فوتبال داخلی