آخرین نبرد توخل: بایرن به طور کامل مقابل رئال


سرویس خبر شماره: 2019996
19 مه 1403 در 1:30 ب.ظ.
1.5 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ عصر امروز بهترین تیم ممکن را به مصاف رئال مادرید خواهد برد.

آخرین نبرد توخل: بایرن به طور کامل مقابل رئال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ امشب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید می رود تا تکلیف تیم مقابل به فینال این رقابت ها مشخص شود.

این تیم در این فصل نتوانست موفقیتی را که در دهه گذشته در بوندس لیگا کسب کرده بود تکرار کند و عنوان قهرمانی را به بایرلورکوزن سپرد. آنها همچنین زودتر از حد انتظار از جام حذفی آلمان خارج شدند، بنابراین تنها شانس آنها برای قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان است.

2016954

کسب این نتایج سران بایرن را بر آن داشت تا در پایان فصل تصمیم به پایان همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی تمام تلاش خود را می کند تا با جام از این تیم جدا شود و نشان دهد که شایسته نیمکت نشینی بایرن است. داشته است.

ساعتی پیش روزنامه بیلد ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای دیدار حساس امشب مقابل رئال مادرید را منتشر کرد و به نظر می رسد توخل قصد دارد با تمام توان راهی زمین حریف شود و مصمم به حضور در یک فینال تماما آلمانی دیگر در این دیدار باشد. لیگ قهرمانان.

ترکیب احتمالی بایرن: مانوئل نویر، ماتیاس دی لیخت، اریک دایر، نصیر مزراوی، یاشوا کیمیچ، الکساندر پاولوویچ، کنراد لیمر، سرژ گنابری، جمال موسیالا، لروی سانه، هری کین

مجله اخبار فوتبال خارجی