آخرین واکنش دانشجوی سی پی مهدی رحمتی: گریه کن!

او در مورد اینکه یک هفته قبل از دیدار با پرسپولیس وقتی به صنعت نفت گل زد، در زمین بازی گریه کرد: بله، گریه کردم، نه فقط آن بازی، هر بار که گل می‌خورم، همین اتفاق می‌افتد. مقابل صنعت نفت یک پنالتی گرفت اما دقایقی بعد بازیکن حریف با دست توپ را وارد دروازه کرد و داور این گل را اشتباه زد، من حق نداشتم ناراحت باشم؟

پورحمیدی درباره همکاری خود با سید مهدی رحمتی و اشکان نامداری گفت: همکاری با آقای سید واقعا باعث افتخار من است. بارها گفته ام که او بهترین دروازه بان دو دهه اخیر فوتبال ایران بوده است و اکنون زیر نظر او با مسائل تاکتیکی و اخلاقی زیادی آشنا می شوم. از طرفی آقای اشکان (نامداری) واقعاً برای من زحمت کشیدند و تمرینات ایشان باعث شد همیشه سرحال و روز به روز پیشرفت کنم و واقعاً از ایشان ممنونم».

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین پورحمیدی سومین سال حضورش در آلومینیوم اراک را سپری می کند و در آستانه ثبت کلین شیت های بیشتری نسبت به دو فصل گذشته است و تاکنون موفق شده است در 18 بار 11 بار کلین شیت کند. بازی کرد و عملکرد خوبی داشت.

دروازه بان فویل معتقد است که سه گل ناعادلانه وارد دروازه او شد و درست نبود.

    آخرین واکنش دانشجوی سی پی مهدی رحمتی: گریه کن!

پورحمیدی در خصوص تساوی اخیر خود مقابل پرسپولیس گفت: تیم ما کاملاً روی بازی متمرکز بود و می دانستیم از این بازی چه می خواهیم و اصلاً به دنبال تساوی نبودیم و قصد داشتیم این بازی را ببریم اما متاسفانه تلاش بچه ها تبدیل به گل نشد اما امتیاز گرفتن در ورزشگاه آزادی هم مهم است.

1798272

پورحمیدی درباره اینکه این فصل رقابت تنگاتنگی با بیرانوند در کلین شیت دارد، درباره اخراج دروازه بان پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت: مطمئنم اگر اخراج نمی شد یک گل می زد (با خنده) چون تیم ما قبل از این اتفاق مدام حمله می کرد و گل می زد، او برنامه ای داشت و مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد، نه به پرسپولیس و نه به دروازه بان او مربوط می شود و من فقط در مورد عملکرد تیممان صحبت می کنم زیرا همه تیم ها برای این بازی ذهنیت برنده ای داشتند.”

1798273

دروازه بان فویل اضافه کرد: در بازی با صنعت نفت نه تنها گل ناعادلانه زدم و خطای هند گرفته نشد، بلکه در دو بازی قبلی مقابل فولاد و فنادار گل های ساختگی وارد دروازه من شد. گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید. این اتفاق افتاد و در مقابل هواداران، آن اشتباه پنالتی هم نبود. همان اتفاقاتی که بعد از من رخ داد، حالا به جای 14، 11 کلین شیت داشته است.

1798274


سرویس خبر شماره: 1868534
16 فوریه 1401 در 06:08
10 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

پورحمیدی تحمل گل اشتباه را ندارد…

وی در خصوص بازی پیش رو مقابل مس رفسنجان که کمترین گل زده در لیگ برتر را دارد، گفت: مطمئنا یکی از سخت ترین بازی های فصل را داریم و نباید فکر کنیم که به راحتی می توانیم در بازی های خود پیروز شویم. تمام تلاشمان را بکنیم تا یک پیروزی دیگر را تقدیم مردم اراک و هواداران آلومینیوم کنیم.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: قبل از اینکه این اتفاقات و شرایط پیش بیاید و پرسپولیس 10 نفره شود، تیم ما برتری داشت و می توانست گل بزند، اما در نیمه دوم نمی دانم جو بازی چطور بود، طوری تغییر کرد که ما به میدان رفتیم. نمی تواند همین روند را ادامه دهد، اما همانطور که گفتم، تساوی مقابل پرسپولیس هم برای هوادارانش ارزشمند است.

دروازه بان آلومینیوم در خصوص کلین شیت مقابل پرسپولیس و دو ضربه مهار شده توسط بازیکنان این تیم گفت: در ضربات عالیشاه و آل کثیر کاری جز مهار توپ نتوانستم انجام دهم و خوشبختانه توانستم. در گرفتن امتیاز برای تیمم موثر باشم. کلین شیت فقط برای من نیست و به آن مربوط می شود. به همه بچه های تیم می رسد و خوشحالم که اجازه دادم این اتفاق برای من بیفتد.”