آخرین وضعیت 5 بازیکن مصدوم پرسپولیس

علیرضا حقیقت پزشک تیم پرسپولیس در خصوص مصدومیت وحدت حنان اف گفت: این بازیکن در بازی دوستانه مقابل نساجی مازندران از ناحیه رباط داخلی MCL از ناحیه زانو دچار کشیدگی شد و طبق آزمایشات انجام شده حدود سه تا چهار دور از تمرینات تیمی خواهد بود. هفته ها، و کادر پزشکی او در تلاش است تا هر چه سریعتر این بازیکن را به تمرینات گروهی بازگرداند.
علیرضا حقیقت در خصوص مصدومیت مهدی ترابی افزود: مهدی دچار رگ به رگ شدن عضلات چهار سر ران شد و با اقدامات پزشکی و تمرینات ویژه از هفته آینده تمرینات گروهی را از سر می گیرد.
پزشک پرسپولیس درباره مصدومیت حامد پاکدل گفت: این بازیکن از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی عضله شد و زیر نظر کادر پزشکی این تیم بود و تلاش می کنیم هر چه سریعتر تمرینات تیمی را از سر بگیریم.
دکتر حچیکت در خصوص مصدومیت کمال ساغت نیا نیز گفت: خوشبختانه با تلاش و فعالیت کادر پزشکی کمال از روز گذشته تمرینات گروهی را از سر گرفت و در اکثر برنامه های تیم شرکت کرد و از هفته آینده به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت. .


سرویس خبر شماره: 1835065
مرداد 02, 1401 در 15:47 |
22.5 هزار |

19نقطه نظر

وی همچنین درباره مصدومیت مهدی عبدی توضیح داد: عبدی نیز پس از مصدومیتی که در تمرینات دیده بود، برای انجام ام آر آی اعزام شد که مشخص شد وی دچار کشیدگی عضله چهار سر ران شده و باید دو تا سه هفته زیر نظر کادر پزشکی باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در حالی که کمتر از یک ماه به شروع فصل جدید لیگ برتر باقی مانده، پرسپولیسی ها نگران وضعیت مصدومیت آن تیم هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت سلامتی وحدت حنان اف، مهدی عبدی، مهدی ترابی، حامد پاکدل و کمال سقعدنیا را تشریح کرد.