سرویس خبر شماره: 1821148 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 12:21 |
1,710 امتیاز خبر|

1نظرات

چیز عجیب در تبلیغات بعد از گلزنی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم کلن و بیله فلد شب گذشته در چارچوب هفته سی و یکم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 1-3 به سود کلن به پایان رسید.
اما اتفاق عجیبی که در این بازی رخ داد مربوط به آنتونی مودست مهاجم کلن بود که در میانه بازی تصمیم گرفت محصول خود را تبلیغ کند.
این بازیکن در دقیقه 43 گل دوم تیمش را به ثمر رساند و پس از گلزنی به سمت کیسه قرمز کنار دروازه رفت و یک پاکت را بیرون آورد. سپس کیسه را که مارک قهوه خودش بود روی دوربین های تلویزیونی شلیک کرد.
قهوه متوسط ​​از دسامبر 2021 وارد بازار شده است و در سوپرمارکت های آلمان در دسترس عموم است. این بازیکن فرانسوی پس از گل همیشگی و خاص خود این بار با خوشحالی برند قهوه خود را تبلیغ کرد.
قبلاً صحبت از تبلیغات میان رده در بوندسلیگا شده بود. ماریو گومز، مهاجم سابق اشتوتگارت، در حالی که پس از گل سال 2009 خوشحال بود، آغوشش را باز کرد، مثل اینکه بال هایش را باز کرده بود. این باعث شد بسیاری فکر کنند که او نوشیدنی انرژی زا ردبول را تبلیغ می کند.
هیئت بازبینی اتحادیه فوتبال آلمان در آن زمان به این نتیجه رسید که نیازی به ورود و بررسی این موضوع نیست. باید دید که آیا یک اقدام متواضعانه با واکنشی مشابه مواجه خواهد شد یا خیر.