آخرین گزینه های سرمربی استقلال متوقف می شوند/ ساپینتو به یک شرط شانس دارد!

همانطور که استقلالی ها گفته اند، ساپینتو از آنها طلب مالی بالایی داشته و مبلغی که از باشگاه استقلال خواسته یک میلیون یورو است. اگر ساپینتو می توانست تیمش را به قهرمانی برساند، قراردادش به طور خودکار تمدید می شد و می توانست در استقلال به کارش ادامه دهد. اما این اتفاق نیفتاد و ریکاردو باید برای ادامه کار در استقلال با سران این باشگاه به توافق برسد. با توجه به محرومیت 4 ماهه ساپینتو و همچنین رفتارهای عجیب و غریب و نتایج نه چندان خوب این مربی در این فصل، شانس ماندن او در استقلال به حداقل می رسد و شواهد حاکی از آن است که سرمربی استقلال برای فصل آینده فرد دیگری خواهد بود. فصل

استقلال فصل بدی را پشت سر گذاشت و این تیم علیرغم نمایش فوتبال فوق العاده موفق به کسب جام نشد. در بازی های بزرگ خوب کار نکرد و همین باعث شد آبی ها فصلی را بدون جام بگذرانند. استقلال که دو فصل قبل بدون باخت قهرمان لیگ شده بود، در این فصل هر دو جام را به رقبای سنتی واگذار کرد که مشکلات مالی و مدیریتی زیادی در این تیم داشت.

مصاحبه مدیرعامل موقت باشگاه استقلال در خصوص مطالبات ساپینتو و سرمربی استقلال برای فصل آینده نشان داد که رابطه این دو اصلا خوب نیست و احتمال ادامه همکاری یک ریکاردو با استقلال برای فصل آینده بسیار ضعیف است. . ساپینتو در ابتدای فصل با قراردادی دو ساله هدایت استقلال را برعهده گرفت که مبلغ قرارداد او در این فصل 600 هزار یورو بود و برای فصل بعد قرارداد ساپینتو به 720 هزار یورو می رسد. باشگاه استقلال با وجود قرارداد می تواند در صورت عدم رضایت از سرمربی پرتغالی، قرارداد را فسخ کرده و به همکاری ادامه ندهد.

طی چند روز گذشته گزینه های مختلفی برای هدایت استقلال مطرح شد که بیشتر در حد گمانه زنی بود. با این حال شنیده ها حاکی از آن است که جواد نکونام گزینه اصلی ایران برای هدایت استقلال در فصل آینده خواهد بود. خود ساپینتو خارج از جواد تنها در یک مورد شانس کمی برای ادامه همکاری با استقلال خواهد داشت. شرط باشگاه استقلال این است که ریکاردو همان مبلغ 720 هزار یورو را بپذیرد و البته متعهد به رفتارش باشد. در صورت منتفی شدن این دو گزینه، مدیران استقلال به سراغ مربیان خارجی خواهند رفت و این احتمال وجود دارد که فصل آینده سرمربی استقلال دوباره خارجی شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال