آذرباد: هواداران تراکتور ما را تشویق کردند


سرویس خبر شماره: 2014344
26 آوریل 1403 ساعت 4:00 ق.ظ.
279

0نقطه نظر

ما انگیزه زیادی برای پیروزی داشتیم.

محسن آذرباد می‌گوید بازیکنان ذوب آهن پس از استعفای محمد ربیعی به هم پیوستند تا با برد مقابل تراکتور از فشار تیمشان بردارند.

آذرباد: هواداران تراکتور ما را تشویق کردند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ذوب آهن که در 6 بازی اخیر خود بدون برد بود، در هفته بیست و سوم لیگ برتر با نتیجه 4 بر یک پیروز شد. محسن آذرباد به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی برای ما بود. انتظار چنین نتیجه ای را نداشتیم اما در دیدارهای گذشته نشان دادیم که می توانیم موقعیت های زیادی خلق کنیم. خوشحالم که توانستیم در تبریز و با حضور پرشور تماشاگران به نتیجه ای به نفع خود برسیم.

وی در خصوص حضور پرشور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه و جو ورزشگاه گفت: جو ورزشگاه تبریز واقعا متفاوت است و هیجان فوتبال برای ما بازیکنان بیشتر می شود. همانطور که می دانید اگر تیم میهمان از این امتیاز استفاده کند، کار برای تیم میزبان سخت تر می شود. فکر می کنم با بازی خوب دیروز ما، تماشاگران از دقیقه 60 تیم ما را تشویق کردند که این یک انگیزه برای تیم ما و یک فشار برای تراکتور بود. بازی مقابل تراکتور در تبریز خیلی سخت است اما این هواداران واقعاً روح تازه ای به فوتبال می دهند. امیدوارم همه ورزشگاه ها شلوغ و تهویه مناسبی داشته باشند تا بتوانیم از فوتبال لذت ببریم.

آذرباد درباره نتایج ذوب آهن در هفته های اخیر گفت: من از نیم فصل دوم به این تیم پیوستم اما فکر می کنم اگر شانس با این تیم بود قطعا جزو سه تیم برتر جدول رده بندی قرار می گرفتند. در نیم فصل دوم مقابل ملوان یک پنالتی را از دست دادیم، مقابل پرسپولیس ده نفره بودیم، مقابل هوادار 2-0 جلو افتادیم و 2-2 مساوی شدیم، مقابل استقلال خوزستان خوب بازی کردیم، اما 2-2 باختیم. 0 به طرز عجیبی 2-0 مقابل رفسنجان شکست خوردیم. 0-0 پیش افتادیم و مساوی شدیم. هفته گذشته بیشترین بازدهی یک تیم را مقابل شمس آذر داشتیم و نتیجه 2-0 آن مسابقه واقعا غیر منطقی بود. البته زیبایی فوتبال در چنین اتفاقاتی است، اما فکر می کنم ما در آن هفته ها مستحق برد بودیم.

2010549

بازیکن ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا بدشانسی تنها دلیل کسب نتایج ضعیف این تیم بوده است؟ من هم اینچنین فکر میکنم. ذوب آهن در نیم فصل اول در رده پنجم جدول بود و در نیم فصل دوم واقعا مستحق کسب حداقل 4 برد از 6 بازی اخیر بودیم. من فکر می کنم ما واقعا بدشانس بودیم و کمی نامشخص بودیم، اما فکر می کنم بیشتر فقط بدشانسی بود. همانطور که گفتم، این زیبایی فوتبال است و چند دقیقه دیگر کارت ها برمی گردند. امیدوارم ذوب آهن از این به بعد شانس بیاورد. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و وقتی سخت تلاش کنید قطعاً خوش شانس خواهید بود.

وی سپس درباره استعفای محمد ربیعی و تاثیر این اتفاقات در پیروزی ذوب آهن مقابل تراکتور گفت: آقای ربیعی تحت فشار قرار گرفت و به خاطر بچه ها استعفا داد. این تیم واقعا زحمت کشید و آقای ربیعی نمی خواست به بچه ها فشار بیاید. در این شرایط انگیزه زیادی برای این مسابقه داشتیم که بتوانیم برای خودمان و آقای ربیعی که تحت فشار بودند پیروز شویم. ما با همدلی وارد این دیدار شدیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و هواداران و اعضای تیم را خوشحال کنیم.

این بازیکن نیم فصل از مس رفسنجان به ذوب آهن در این باره توضیح می دهد: در مس شرایط خوبی داشتم و کاپیتان بودم اما با اتفاقاتی که در نیم فصل دوم افتاد احساس کردم باید برای مدتی از این باشگاه دور شوم. فکر نمی کنم تصمیم بدی گرفتم و از انتخابم راضی هستم. علیرغم پیشنهادهای خوبی که دریافت کردم، سعی کردم اول آرامش داشته باشم، راحت تر بازی کنم و بعد با کسی باشم که مرا بشناسد. امیدوارم در نیم فصل بتوانم عملکرد خوبی برای ذوب آهن و مردم خوب اصفهان داشته باشم.

وی در پاسخ به اینکه انتظار می رود کمک های بیشتری ارائه کند، گفت: شرایط ایده آلی دارم اما اگر همه چیز را در گل ها و پاس گل ها ببینید درست است و انتظارات از من زیاد است. با این حال اگر دقت کنید من در بازی چند پاس خیلی خوب به شمس آذر زدم که بدشانس بودم که تبدیل به گل نشد. من نمرات نسبتا بالایی دارم اما اکثریت هواداران کیفیت بازی من را از نظر گل و پاس گل می بینند. من دو پاس گل دادم و یک پنالتی گرفتم و در سایر بازی ها امتیازات خوبی کسب کردم، اما می دانم که باید در بازی های بعدی گل بزنم و پاس گل بدهم و آمارم را بهتر کنم.

در نهایت آذرباد درباره دیدار هفته آینده مقابل سپاهان گفت: دربی اصفهان حساسیت های خاص خودش را دارد و فکر می کنم بازی جذاب و تماشاگر پسندی باشد. هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و تیمی شایسته برنده شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی