آرائوخو: پدیده اروگوئه از یونایتد می آید


سرویس خبر شماره: 1844811
30 سپتامبر 1401 @ 22:05
820

0نقطه نظر

تیم ملی اروگوئه که چندین ستاره بزرگ از باشگاه های مطرح اروپایی را در لیست خود دارد امیدوار است با حضور در کنار ستارگان باتجربه تری مانند لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی در جام جهانی قطر نتایج بهتری نسبت به دوره های قبل کسب کند. اروگوئه در روزهای آینده میزبان دیداری دوستانه با تیم ملی کشورمان خواهد بود.

رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسلونا، از نبوغ هموطنش فاکوندو پلیستری در منچستریونایتد قدردانی کرد و گفت که او در جام جهانی پدیده ای برای اروگوئه خواهد بود.

آرائوخو: پدیده اروگوئه از یونایتد می آید

مدافع بارسلونا در مصاحبه با ال پایس گفت: “فاکوندا پلیستری یک پدیده بوده و فراتر از انتظار ظاهر شده است. شکی نیست که اروگوئه ستاره های بزرگی مانند فده والدورده، بنتانکور و نونز دارد که همگی کیفیت آنها را می دانند. اما پلیستری. از همه پیشی گرفته است. من شگفت زده هستم و فکر می کنم این پدیده ما در قطر خواهد بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “ورش سه”، رونالد آراوخو مدافع اروگوئه ای بارسلونا با درخشش در ترکیب این تیم به یکی از امیدهای فوتبال اروگوئه تبدیل شده است. امروز او یکی دیگر از فوتبالیست های اروگوئه ای را تمجید کرد و گفت فاکوندا پلیستری، وینگر منچستریونایتد فراتر از انتظار ظاهر شده است.

آرائوخو که یکی از ستارگان اصلی این نسل از فوتبال اروگوئه محسوب می شود، به تمجید از وینگر منچستریونایتد، فاکوندا پلیستری پرداخته و گفته است که او می تواند پدیده جام جهانی اروگوئه باشد.