آرامش الهام بخش و پولی که از تارتار گرفت!


سرویس خبر شماره: 1939924
ژوئن 04, 1402 در 22:37 |
48.1 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

او به پول من نیاز ندارد

او در این باره گفت: یک چیز را بگویم، من قصد تخریب مهدی را نداشتم، من و مهدی از بچگی بزرگ شدیم و برادر هستیم و در یک خانه بزرگ شدیم، یا او خانه ما بود یا من خانه آنها؛ البته من بودم. بیشتر ما هر دو در کنار آقای فیروز کریمی بزرگ شدیم.»
الهامی دلیل بیان این اشعار جنجالی را به صراحت بیان کرد و گفت: گفتار من بیشتر جنبه طرفداری داشت زیرا او گفت من یک روانی هستم. وگرنه این پول برای آقا مهدی ارزشی ندارد و آقای تارتار هم مشکل مالی ندارد. تارتار شخص و مربی بسیار خوبی است و ما با هم دوست هستیم.

1879736

در همین رابطه سرمربی هوادار پس از جدال امشب با پرسپولیس توضیحات مفصلی در این خصوص ارائه کرد که نکات بسیار جالبی را به همراه داشت.

سرمربی هوادار درباره مصاحبه جنجالی خود پس از بازی با ذوب آهن و مهدی تارتار توضیحات بسیار جالبی ارائه کرد.

آرامش الهام بخش و پولی که از تارتار گرفت!

این مشکل در ادامه باعث شد تا مهدی تارتار در کمیته انضباطی و اخلاقی فدراسیون فوتبال حاضر شود از ساکت الهامی شکایت کرد و به دنبال تعیین تأثیر این اعلامیه ها هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از جنجالی ترین اتفاقات در هفته پایانی لیگ برتر رخ داد. مصاحبه جنجالی ساکت الهامی با مهدی تارتاراو سرمربی ذوب آهن بود. الهامی مدعی شد که تارتار در سال 1380 مبلغ 2 میلیون تومان از او وام گرفته و آن را پس نداده است، سپس به دلیل اینکه می خواهد نزد روانشناس برود از او خواسته تا بدهی خود را پرداخت کند.

سپس به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: “اگر شکایت کند ما به دادگاه می رویم و هر چه دادگاه بگوید قبول می کنیم. هیچ چیزی در ارزش های مهدی خلاصه نمی شود. او آدم خوبی است و کار فنی اش فوق العاده است. ممکن است خیلی جاها از مهدی تارتار پول گرفته باشم. دنبال این چیزها بودم شاید باید پول زیادی به هم می دادیم وگرنه نمی آمدم بگویم بعد از آن گفتم پول را به دفتر روانشناسی بده آبروی مهدی تارتار آبروی من است و عزیز است. اگر شکایت کند، قطعاً قانونی است و می تواند شکایت کند.” قصد من از بین بردن تارتار نبود، بلکه فراموش کردن بود، باید توافق کنیم و من دلیل آن را ارائه خواهم داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی