آرایشگاه؛ آماده برای مبارزه با ستاره خروشان!


سرویس خبر شماره: 1815352 |
23 اسفند 1400 ساعت 21:09 |
21,196 امتیاز خبر|

12نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از شگفتی های استقلال 1400، حضور جعفر سلمانی در پست دفاع چپ در یک تیم تک ستاره بود. بازیکنی آرام و بی ادعا که بعد از بازی الهلال انتقادات را فراموش کرد و چپ را به یکی از نقاط قوت این روزهای استقلال تبدیل کرد.
یکی از بزرگ ترین عوامل هدایت استقلال در این فصل، گل های سه امتیازی و پاس گل های مهمی بود که سلمانی از طرف خودش ثبت کرد. جدای از گل به پدیده که مبنای پیروزی بود، سه گل دیگر جعفر در این فصل مقابل هوادار، سپاهان و فجر سپاسی، پیروزی را برای شاگردان مجیدی به ارمغان آورد.
آرایشگر که با کنترل شیری و امیری در سمت راست پرسپولیس به خوبی به دربی راه پیدا کرد، خود را برای بزرگ ترین و احتمالا سخت ترین تقابل خود با رقبای خود آماده می کند. جایی که حضور رامین رضاییان در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس روز سختی برای مدافع مستحکم آبی ها خواهد بود. سلمانی هر چند در این فصل چندین بار با حریفان سرسختی همچون دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا حسینی، مهدی ترابی و در نهایت تیمش بدون گل از زمین خارج شد، اما امتیاز دربی اصلی با همه بازی های این فصل متمایز است. سرخپوشان تهرانی چیزی برای از دست دادن ندارند و با بازگشت رضاییان به تیم، در دسترس ترین طرح حمله برای یحیی گل محمدی، نفوذ راست رامین خواهد بود. بی شک کادرفنی استقلال هم برای اجرا نشدن این طرح برنامه خاص خود را دارد. برنامه ای که محور اصلی آن حول محور جعفر سلمانی است.
البته گله بزرگ آرایشگر به موفقیت هجومی او به آبی های پایتخت امیدوار بود. آیا باید تا پنجشنبه حوالی ساعت 20 و پایان دربی صبر کرد تا مشخص شود جنگ سرخابی راست و چپ به نفع سلمانی تمام می شود؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

سخت ترین ماموریت شاگردان مجیدی در دربی روز پنجشنبه در وینگبک شادگانی است.