آرای کمیته وضعیت؛ خانزاده به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد


سرویس خبر شماره: 1845305
04 اردیبهشت 1401 @ 11:57 ق.ظ |
14.7 هزار |

5نقطه نظر

* در پرونده شکایت عبدالمجید طباطبایی از طرف باشگاه شاهین شهرداری بوشهر این باشگاه بابت مطالبه اصلی به یک میلیارد و 128 میلیون ریال و بابت هزینه های دادرسی خواهان به 24 میلیون و 590 هزار و 400 ریال محکوم شد. همچنین کمیته تعیین وضعیت با صدور رای به رد ادعای 72 میلیون ریالی شاکی پرداخت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بر این اساس وی می تواند تا قبل از پنجره زمستانی به عنوان بازیکن آزاد به تیم جدید بپیوندد. ما آخرین آرای صادر شده توسط کمیته را بررسی می کنیم:

*در پی شکایت عهدنامه قنبری از طرف باشگاه شاهین بوشهر، این باشگاه بابت مطالبه بدوی به مبلغ 352 میلیون ریال و بابت هزینه های دادرسی خواهان به مبلغ 7 میلیون و 673 هزار و 600 ریال محکوم شد. ضمناً کمیته تعیین وضعیت با صدور رأیی، مطالبه ۴۸ میلیون ریالی خواهان را رد کرد.

*طبق شکایت محمدرضا خانزاده از سوی باشگاه تراکتورسازی، کمیته وضعیت با پذیرش درخواست شاکی، محمدرضا خانزاده را به عنوان بازیکن آزاد و بدون قرارداد اعلام می کند که می تواند به استناد تبصره ماده 6 آیین نامه نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مورد تایید در 2016 بدون احتساب دو دوره قبلی و نقل و انتقالات نیم فصل.

*طبق شکایت محمدصادق پاک مقدم از سوی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر این باشگاه به پرداخت 810 میلیون ریال بابت اصل مطالبه و 17 میلیون و 658 هزار ریال بابت هزینه های حقوقی مدعی محکوم شد. ضمناً کمیته تعیین وضعیت با صدور رأیی، مطالبه 90 میلیون ریالی مدعی را رد کرد.

* در پرونده شکایت مسعود پالیسان از طرف باشگاه شاهین بوشهر این باشگاه به پرداخت 234 میلیون ریال بابت مطالبه بدوی و 5 میلیون و 101 هزار و 200 ریال بابت هزینه های دادرسی از خواهان محکوم شد. همچنین کمیته تعیین وضعیت در خصوص مطالبه 306 میلیون ریالی خواهان حکم انفصال صادر کرد.

* در پرونده شکایت باشگاه شهرداری شاهین بوشهر باشگاه ذوب آهناین باشگاه به پرداخت مبلغ 600 میلیون ریال بابت مطالبه اولیه و 13 میلیون و 80 هزار ریال بابت هزینه های حقوقی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر محکوم شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

*در پی شکایت حسین دشتی از طرف باشگاه شاهین بوشهر این باشگاه بابت مطالبه اصلی به یک میلیارد و 710 میلیون ریال و بابت هزینه دادرسی خواهان به مبلغ 37 میلیون و 278 هزار ریال محکوم شد. ضمناً کمیته تعیین وضعیت با صدور رأیی، مطالبه 90 میلیون ریالی مدعی را رد کرد.

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی سوابق باز، بر اساس رای یکی از آرای آزاد محمدرضا خانزاده بازیکن تراکتورسازی رای جدیدی صادر کرد.

آرای کمیته وضعیت؛  خانزاده به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد