آرتتا: بازی در آرسنال را دوست دارم

نابغه فابیو ویرا؟ من فکر می کنم او پیشرفت خوبی داشته است. او تمام پیش فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و خیلی بدشانس بود اما استعداد این بازیکن را می دانیم. ما می دانیم که چرا ویرا را به خدمت گرفتیم و او چه چیزی می تواند به تیم بیاورد. اما آن درخشش مقابل برنتفورد در آن منطقه در افتتاحیه لیگ برتر داستان دیگری است و ویرا دوباره شخصیت و کیفیت خود را نشان داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال پس از قبول شکست مقابل منچستریونایتد، به روزهای پرافتخار ابتدای فصل بازگشت و امروز در برنتفورد با نتیجه 0-3 پیروز شد. حالا آنها در هفت هفته اول 6 برد کسب کرده اند. میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال مدعی شده است که آنها در ادامه فصل نهایت تلاش خود را خواهند کرد و سبک بازی توپچی ها را دوست دارد.

بازی برای اتان نوانی 15 ساله؟ این یک احساس درونی و ناب بود. من با این مرد جوان آشنا شدم و از اجرای او بسیار خوشم آمد. عملکرد او در آکادمی حس خوبی به من داد. اتان نوانری بارها با ما تمرین کرده است و بعد از تمرین دیروز احساس کردم اگر فرصتی پیش بیاید مقابل او بازی خواهم کرد. بهتر است به این بازیکنان پیام خاصی ندهیم، فقط آنها را بیرون بیاوریم و ببینیم چه می شود.»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844298
27 سپتامبر 1401 @ 18:54
1K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال گفت که از عملکرد تیمش در بازی مقابل برنتفورد راضی است.

آرتتا: بازی در آرسنال را دوست دارم

میکل آرتتا گفت: “من از سبک بازی در آرسنال بسیار راضی هستم. روشی که ما مناطق مختلف زمین را کنترل کردیم، راهی است که شما برای پیروزی در بازی ها نیاز دارید. من از فوتبال تیمم لذت می برم؛ ما سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد خود را داشته باشیم. «ما خودمان را در زمین نشان دادیم. جدول لیگ برتر بعد از 38 بازی به ما دروغ نمی گوید. گرانیت ژاکا در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و من از عملکرد این بازیکن راضی هستم.