آرتتا: برد بزرگی به دست آوردیم

وی گفت: یک برد عالی مقابل یک تیم بسیار بزرگ. ما بی رحمانه کار کردیم و مسلط بودیم و گاهی اوقات تحت سلطه بودیم زیرا برایتون تیم بسیار خوبی بود. هر بار که وارد منطقه سوم می شدیم یک تهدید واقعی بودیم و شایسته پیروزی بودیم.

سرمربی آرسنال ضمن تبریک به شاگردانش بابت پیروزی مقابل برایتون، تاکید کرد که بخش های خاصی وجود دارد که باید بهبود یابد، به ویژه دفاع.

آرتتا: برد بزرگی به دست آوردیم


سرویس خبر شماره: 1862225
ژانویه 11, 1401 در 00:16
4.3K |

3نقطه نظر

باید در خط دفاع پیشرفت کنیم

آرتتا به تمجید از اودگارد پرداخت و تاکید کرد که این بازیکن می داند در لحظات مهم چه کرده است. او از اشتباهات مدافعان تیمش هم آگاه است. به خصوص اشتباه سالیبا روی گل دوم برایتون – خاطرنشان کرد: در برخی زمینه ها به خصوص در بخش دفاعی باید پیشرفت کنیم و جای پیشرفت زیاد است.

1786908



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال در ادامه روند خوب خود توانست در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4 بر 2 برایتون را شکست دهد. این تیم اکنون با برتری قابل توجه و اختلاف 7 امتیازی روی تیم دوم (سیتی) وارد سال 2023 می شود. پس از آن بازی، میکل آرتتا به تمجید از شاگردانش پرداخت و برد مقابل برایتون را یک برد بزرگ خواند.

سرمربی آرسنال درباره اختلاف هفت امتیازی با تیم دوم گفت: باید بازی به بازی پیش برویم، حالا باید بازی با برایتون را مرور کنیم و ببینیم چه نقاط ضعفی داشتیم و قوی و چه باید بکنیم. برای بهبود تیم. ما از شرایط آگاه هستیم، اما باید روی آنچه می توانیم انجام دهیم تمرکز کنیم. ما به اندازه کافی میل برای موفقیت داریم. مسلط باشید.