آرتتا: تاریخ آرسنال و تاتنهام دربی را حساس می کند

عمل جراحی امیل اسمیترو
ما باید تصمیم خودمان را می گرفتیم زیرا در این شرایط که هیچ چیز قطعی نبود نمی توانستیم ادامه دهیم. خود بازیکن اولین کسی بود که تصمیم به جراحی گرفت و ما به عنوان یک باشگاه مجبور بودیم از او حمایت کنیم. اعلام ساعت بازگشت او بسیار سخت است. باید قدم به قدم جلو برویم. می دانیم که او قبل از جام جهانی به تیم باز نمی گردد.

زینچنکو، پارتی و تیرنی
سه نفری که نام بردید همگی در شرایط خوبی هستند و از اعضای مهم تیم ما هستند. هنوز نمی دانیم فردا با چه بازیکنانی شروع می کنیم و فردا صبح اعلام می کنم.

دلیل خاص بودن دربی لندن
عوامل زیادی این بازی را بسیار حساس کرده است. هواداران می خواهند هویت خود را با تیم خود تعریف کنند. وقتی به تاریخچه این دو باشگاه و نحوه شکل گیری آنها و اتفاقاتی که در این سال ها برای هر دو باشگاه رخ داد نگاه می کنید، همه آنها دست به دست هم دادند تا این بازی را به یک بازی پرشور و حساس تبدیل کنند که همه ما قدردان آن هستیم. شرکت در. ما قدردان هستیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845846
08 مهر 1401 ساعت 16:07 |
720

1نقطه نظر

آرسنال چگونه عیسی را متقاعد کرد که به تاتنهام نه بگوید و به توپچی ها بپیوندد؟
ادو با گابریل صحبت کرده بود. من هم با او صحبت کردم. ما تلاش گروهی کردیم تا عیسی را متقاعد کنیم. گابریل بلافاصله نشان داد که نسبت به بازی برای آرسنال مثبت است. نقد او بسیار مثبت بود. صادقانه بگویم، خود گابریل می خواست به آرسنال بپیوندد و کار ما را واقعا آسان کرد.

آرتتا در نشست خبری در آستانه این بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال در آخرین بازی خود قبل از تعطیلات لیگ برتر به دلیل بازی های داخلی موفق شد با نتیجه 3-0 برنتفورد را شکست دهد. عملکرد عالی توپچی ها در این بازی امید هواداران را برای درخشش در بازی فردا افزایش داده است.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال در یک کنفرانس مطبوعاتی در آستانه بازی فردای تیمش مقابل تاتنهام در دربی لندن شرکت کرد.

آرتتا: تاریخ آرسنال و تاتنهام دربی را حساس می کند

نظرات ویلیام سالیبا
نه، همه اینها بخشی از فوتبال است. ویلیام طی چند ماه گذشته توانایی ها و توانایی های خود را ثابت کرده است. من در مورد او و کیفیت او به عنوان یک فوتبالیست شکی ندارم.

دیدار آرسنال و تاتنهام برای هواداران دو تیم بسیار حساس است و مهم ترین دربی شهر لندن محسوب می شود. آرسنال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و پیروزی مقابل تاتنهام می تواند جایگاهش را در بین قهرمانان تثبیت کند.

شرایط آرسنال در آستانه دربی
چند ساعت گذشته تمرین داشتیم و آخرین تمرین قبل از دربی بود. دیروز تعداد زیادی از بازیکنان ما به ترکیب اضافه شدند و زمان بسیار کمی برای آماده سازی داشتیم. اما حال بچه ها خوب است.