آرتتا: خوشحالم که نسبت به این شکست چنین واکنشی نشان دادیم

پس از پیروزی 4-1 آرسنال مقابل کریستال پالاس، میکل آرتتا گفت خوشحال است که تیمش امشب پس از حذف شدن از لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ، می تواند چنین واکنشی نشان دهد.

آرتتا: خوشحالم که نسبت به این شکست چنین واکنشی نشان دادیم


سرویس خبر شماره: 1896634
28 مارس 1401 @ 8:22 ب.ظ
1.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

پنالتی از دست رفته مارتینلی مقابل اسپورتینگ
مارتینلی کسی است که مسئولیت را بر عهده می گیرد. دیدن او با این انرژی در بازی بعدی خیلی خوب است. من هیچ نگرانی در این مورد ندارم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آخرین وضعیت صلیبا
امیدواریم خبرهای خوبی از سلیبا بشنویم. اما برای داشتن تصویر واضح تری باید تا فردا صبر کنیم.

ایالت تومیاسو
ما نمی دانیم دکتر تیم ارزیابی می کند. یک بار بررسی شده و فکر می کنم فردا باید بازبینی دیگری انجام شود. اوضاع جالب نیست. Tomiyasu کسی نیست که اغراق کند. او واقعاً نگران بود و ما هم همینطور.

میکل آرتتا در نشست خبری پس از بازی از اینکه تیمش پس از حذف شدن از لیگ اروپا در مدت کوتاهی توانسته است در مدت کوتاهی به میدان رفته و به پیروزی بزرگی دست یابد، ابراز خوشحالی کرد و از خود گفت. عملکرد تیم بدون دو بازیکن اصلی ، تومیاسو و سالیبا، راضی است.

1833821

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب از هفته بیست و هشتم لیگ برتر، آرسنال در خانه خود در ورزشگاه امارات به مصاف کریستال پالاس رفت و در ارائه بازی برتر با گل گابریل مارتینلی، دو گل بوکایو ساکا و دو گل بوکایو ساکا به میدان رفت. با گل گرانیت ژاگا حریف خود را 4-1 شکست داد. آرسنال به راحتی و با یک بازی بیشتر از منچسترسیتی به راحتی سد کریستال پالاس را شکست و با نزدیک ترین تعقیب کننده خود 8 امتیاز فاصله داشت.

عملکرد آرسنال در بازی مقابل کریستال پالاس
من خیلی خوشحالم. خیلی خوشحالم که بازیکنانم به ناکامی ما در روز پنجشنبه واکنش خوبی نشان دادند. ما دو بازیکن بزرگ را از دست دادیم و توانستیم امشب عملکرد خوبی داشته باشیم. واقعا ثواب داره

آیا ساکا بهترین بازیکن لیگ برتر است؟
تیم ما خیلی خوب کار کرد. بوکایو امروز عالی بود و کمک او به تیم، به خصوص در باکس، فوق العاده بود.