آرتتا: ما برنده نشدیم، اما درس بزرگی گرفتیم


سرویس خبر شماره: 2013478
آوریل 22, 1403 در 01:43
1.5 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

فرصتی را از دست دادیم و تنبیه شدیم

میکل آرتتا می گوید که او و بازیکنانش از تساوی مقابل بایرن مونیخ درس بزرگی گرفتند.

آرتتا: ما برنده نشدیم، اما درس بزرگی گرفتیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات مقابل بایرن مونیخ به تساوی 2-2 دست یافت. میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی تیمش پس از بازی گفت که آنها توانایی پیروزی را داشتند، اما تنها با موقعیت های فراوان به تساوی رسیدند.

نقاشی در خانه؟
ما برای برد به زمین رفتیم و این نتیجه را نمی خواستیم. این فوتبال است و همه چیز همیشه آنطور که برنامه ریزی شده پیش نمی رود. بایرن مونیخ تیم بسیار باکیفیتی است و امیدواریم بتوانیم آنها را در آلمان شکست دهیم.

ساکا پنالتی؟
من هنوز صحنه را با جزئیات ندیده ام. در هر صورت تصمیم گرفته شده است و نمی توانیم آن را تغییر دهیم. امشب می توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم. در رختکن با بازیکنان در مورد عملکرد تیم صحبت می کنم نه در مورد صحنه مشکوک.

2009218

صحنه برخورد آرنج کین به صورت گابریل؟
من هم این صحنه را ندیده ام و نمی توانم در مورد آن نظر بدهم. همان طور که گفتم داور تصمیم خود را گرفته است و حرف زدن در این مورد فایده ای ندارد.

بازگشت بایرن در نیمه اول؟
بازی را خوب شروع کردیم. بن وایت می توانست بعد از گل ساکا نتیجه را 2-0 کند، اما این فرصت از دست رفت و در ادامه دو گل دریافت کردیم. وقتی اینطور بازی میکنی باید تنبیه بشی. درست است که در این دیدار پیروز نشدیم، اما درس بزرگی گرفتیم. در این مسابقه فرصت های کمی دارید و باید از آنها استفاده کنید.

مجله اخبار فوتبال خارجی