آرتتا: ما فقط سه برد داشتیم، خیلی هیجان زده نیستیم

گل اثر ویلیام سالیبا
این چیزی است که من از او انتظار دارم. در طول هفته این حرکت را تمرین کردیم. آره گل قشنگی بود همین الان که صحبت می کنیم بچه ها در رختکن آهنگ صلیبا را می خوانند.

قطعه گابریل عیسی
گابریل اعتماد به نفس تیم ما را بازگردانده است. او مانند جرقه ای است که با زدن آن، تیم ما را به جلو می برد. ذهنیت او بر پیروزی متمرکز است.

صدر جدول لیگ برتر
میکل آرتتا در پاسخ به سوال خبرنگارانی که از او در مورد صدر جدول لیگ برتر پرسیده بودند و احساس می کردند توپچی ها اکنون یکی از مدعیان قهرمانی هستند، گفت: تا کنون تنها سه بازی انجام شده است و این فقط به این معنی است که ما توانستیم. برای پیروزی در سه بازی. بیایید کار را تمام کنیم. غیر از این، ما نباید به دنبال معنای بیشتری برای سه هفته اول فصل باشیم.”

شاگردان آرتتا اکنون با حداکثر امتیاز ممکن از سه هفته و با تفاضل گل 7+، صدرنشین لیگ برتر انگلیس هستند. سرمربی توپچی ها که در نشست خبری پس از بازی نتوانست خوشحالی خود را پنهان کند سعی کرد به گونه ای به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد که شاگردانش بیش از حد دلخور نشوند.

ادامه فعالیت در بازار نقل و انتقالات
نتایجی که در این سه هفته به دست آوردیم تغییری در سیاست نقل و انتقالات ما ایجاد نمی کند. می دانیم که کمبود شغل داریم. ما باید قوی تر شویم و بتوانیم بازیکنان مورد نیاز خود را بخریم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1839472
آگوست 29, 1401 @ 11:35 ب.ظ
2.3K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال امشب در هفته سوم لیگ برتر انگلیس 2022-2023 میهمان بورنموث بود. توپچی ها که در دو هفته اول مقابل کریستال پالاس و لستر پیروز شده بودند، با دو گل مارتین اودگارد و یک گل ویلیام سالیبا در هفته سوم، حریف را 3-0 شکست دادند.

عیسی امروز گل نزد، اما روی گل های ما تاثیر داشت. نقشی که او در تیم ما بازی کرد واقعاً فوق العاده است. گابریل یک فوتبالیست 25 ساله است و هنوز سال های زیادی در پیش دارد و می تواند پیشرفت کند. او برای رسیدن به بالاترین نقطه اشتیاق زیادی دارد.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال گفت که تیمش نباید پس از پیروزی 3-0 مقابل بورنموث برای کسب 9 امتیاز در سه هفته ابتدایی لیگ برتر هیجان زده باشد.